4 jaar geleden ben ik begonnen met de sport paardrijden. de sport vond ik best interresant toen ik er aan begonnen was. ik heb aan mijn ouders gevraagd of ik een eigen paard zou mogen maar dat vonden zij niet goed in verband met de tijd omdat wij ook nog tennissen en ze vinden dat ik er niet uit zou komen met schooltijden. twee jaar later ben ik bevriend geworden met iemand die paardrijden ook erg leuk vindt om te doen, dus besloten wij om samen te vragen om een paard. mijn moeder vindt het nu een beter idee dan dat het vroeger was maar mijn vader zit er nog steeds mee hoe het met de tijden zit, mijn vader werkt namelijk nogal veel. daarom ben ik op zoek naar een (goedkope)stalling in Almere, zodat onze ouders ons niet telkens hoeven te brengen naar het paard maar dat we ook zelf te fiets kunnen gaan.
1 stallingen heb ik zelf al gevonden,
stalling op de paradijsvogel weg
alleen zou ik hier graag wat meer informatie van willen hebben,
Ik weet niet waar in almere je woont. Maar in hout heb je nog een en ander al weet ik niet hoe makkelijk dat fietsen is. En dan kom je verder idd uit op de grote dure manege's...
In almere is echt bijna niks te vinden , Je zou kunnen vragen bij stadsweides of idd in almere hout voorderest wat noem je goedkoop veel stadsweides hebben geen plek en anders vragen sommige nog een boel geld . Je kan beter aan de rand van almere gaan zoeken
skyline
Geplaatst: 19-05-12 14:16
********** dit is het telefoon nummer van bavel kun je zelf informeren
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 19-05-12 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Telefoonnummer via pb op te vragen.