Echt is het al vaker mis gegaan met leveren, maar uiteindelijk wel altijd mijn spullen ontvangen.
Nu heb ik 25-03 weer een bestelling gedaan, dit maal twee dozen omdat de levering daar wel eens vaker wat langer kan duren en omdat het supplement ook wel eens uitverkocht is. De ena laatste keer was het spul betaald en afgeschreven. Toen duurde het vrij lang, daar heb ik toen achteraan gebeld toen bleek het op te zijn. Op aanraden anders spul gekozen en overige geld teruggestort gekregen. Het spul was een drama maar dat terzijde. Het was dat ik er achteraan ging anders had ik geen supplement en mijn geld ook foetsie.
Dat is op dit moment dus het geval. Mijn bestelling van 25-03 heb ik nog steeds niet ontvangen maar mijn dik 80 euro zijn wel al de dag na de bestelling afgeschreven. Per mail al contact gelegd waar niet zo veel reactie op kwam. Daarna een mail dat het er al had moeten zijn en dat ik nieuwe opgestuurd zou krijgen wanneer het eind weer niet ontvangen zou zijn. Ook zaten ze midden in een verhuizing. Nu zijn we twee weken verder en heb ik nog niets ontvangen en er wordt ook niet meer gereageerd op de mail. Ik heb ook al gebeld maar toen werd ik niet zo fijn te woord gestaan..
Morgen gaat mijn moeder bellen, die is wat beter in zulke dingen..
Is er iemand die nog meer problemen met het bedrijf heeft op dit moment?
( overigens bestel ik het nu rechtstreeks bij de producent in Engeland
)