Ik weet niet of ik mijn vraag in het juiste forum staat, zo niet word ie denk verplaatst, maar ik heb een kleine vraag.. heeft er iemand ervaring met de webshop: http://www.horselements.nl ?? Zo ja, goede of slechte?
Groetjes Amy
Laatst bijgewerkt door Oscar op 08-05-12 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Naam van website toegevoegd aan titel
Amy, ik heb je topic even verplaatst naar [ED] (Ervaringen en Diensten) en de titel van je topic wat duidelijker gemaakt
rockyh
Geplaatst: 08-10-12 13:37
Oscar schreef:
Amy, ik heb je topic even verplaatst naar [ED] (Ervaringen en Diensten) en de titel van je topic wat duidelijker gemaakt
Helaas heb ik een slechte ervaring, ruim 3 weken geleden een artikel besteld en betaald....nog niets ontvangen, diverse keren gebeld...krijg je niet eens een voicemail...gemaild...geen mail terug. Na 2 weken kreeg ik een mail dat het artikel was verzonden (keurig met track en trace code) en ik maar weer wachten....uiteindelijk track en trace gebeld...blijkt het artikel wel geregistreerd maar niet ter verzending aangeboden dus ik weer gemaild...hoor nog steeds niets terug dus hier moet je zeker niet mee in zee gaan! Ben bang dat ik mijn centen kwijt ben :-(