zadelmaker pegaso zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

immii_clarr

zadelmaker pegaso zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 10:30

Hallo,
Ik ben opzoek naar een zadelmaker in Noord-Holland of in ieder geval niet mega ver weg van Amsterdam, die ervaring heeft met een pegaso zadel.
Ik ben namelijk in het bezit van dit zadel, maar deze ligt niet helemaal lekker meer en wil er dus een goede zadelmaker bij hebben die ervaring heeft met dit merk. (niet elke zadelmaker heeft hier ervaring mee namelijk :) )

Wie o wie weet iemand of heeft suggesties waar ik naar toe kan mailen.
Stubenitsky heb ik al geprobeerd, valt helaas af.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 18:24

immii_clarr schreef:
Hallo,
Ik ben opzoek naar een zadelmaker in Noord-Holland of in ieder geval niet mega ver weg van Amsterdam, die ervaring heeft met een pegaso zadel.
Ik ben namelijk in het bezit van dit zadel, maar deze ligt niet helemaal lekker meer en wil er dus een goede zadelmaker bij hebben die ervaring heeft met dit merk. (niet elke zadelmaker heeft hier ervaring mee namelijk :) )

Wie o wie weet iemand of heeft suggesties waar ik naar toe kan mailen.
Stubenitsky heb ik al geprobeerd, valt helaas af.

Esther Groen van Green Distance heeft deze zadels altijd verkocht en past ze volgens mij nog steeds aan. Anders kijk je even op de website: http://www.greendistance.nl

Succes!

Revanches

Re: zadelmaker pegaso zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 19:46

hAR-->ED

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 07:38

Bedankt voor je antwoord! Inmiddels heb ik de dealer die ze nu verkoopt gevonden, blijkt nog dicht in de buurt te wonen ook dus gaat goed komen :)

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 08:27

Oke succes ermee, ik heb er van de week een getest en wat een geweldig zadel. Ik laat hem wel nakijken door Esther Groen dus vandaar! Succes :)

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 08:32

Ja het is idd een heerlijk zadel, dus hoop dat hij gewoon aangepast kan worden en ik er weer lekker mee kan rijden :) Ik laat hem nu nakijken door Remedio.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 17:57

Zegt me niks, die zit vast een stuk dichtbij ook voor mij maar ik heb inmiddels al contact gehad met Esther en ik weet van veel mensen dat zij erg goed is! Wie weet voor de volgende keer. Succes