paarden stalling en wei/woning met weide en stallen gevraagd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

isaenjelte

paarden stalling en wei/woning met weide en stallen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 21:57

Hoi,
Ik sta samen met mijn moeder in Teteringen bij een pension stalling. Het is daar erg fijn en luxe! Alleen het is ook erg duur namelijk 350 euro in de maand voor twee pony's dus 700 in de maand, omdat we misschien een derde pony willen wordt dat ff veel te duur!!! En daarom zoeken we naar een goedkope stal ergens in de buurt van Teteringen of Breda in de provincie Brabant. Die dus niet te duur is. We Zoeken ook een woning met paarden stallen en wei. Voor bijde is wei er belangrijk :j

Vriendelijke groet. /3

laura123456

Re: paarden stalling en wei/woning met weide en stallen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:01

Er bestaat een immo die paardenfluisteraar noemt. Dit immokantoor is perfect voor mensen die graag paarden aan huis willen. Vaak zijn er bij de huizen al verschillende failiteiten ( wei , stallen , piste,...) en anders is er vaak de mogelijkheid om paarden aan huis te hebben. Mss moet je eens kijken op hun site ?

isaenjelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 23:07

Super bedankt voor de tip!!! Hier heb ik wat aan. TNX :D

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 08:18

Kijk eens via google op eikenlaan 115 in Oosterhout.

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 09:29

Ook "luxe" stallen hoeven niet heel duur te zijn. Ik sta ook op een stalling waar echt alles is. en altijd toezicht etc. Echt een super stal wij betalen nu 228 per maand. En door dat wij zelf op de lijst voor een grotere stal willen( deze is 3 bij 3 willen naar 4.5 bij 4.5 word het straks 240 per maand. En ook wij nemen een 2de erbij dus word het 480 per maand. maar kijk vooral naar wat je hebt bij "goedkopere"stallingen, dat verschilt nog al. Hebben ook zoon 5 stallen gekeken maar vond deze echt het beste.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 09:39

Froukjeloves schreef:
Ook "luxe" stallen hoeven niet heel duur te zijn. Ik sta ook op een stalling waar echt alles is. en altijd toezicht etc. Echt een super stal wij betalen nu 228 per maand. En door dat wij zelf op de lijst voor een grotere stal willen( deze is 3 bij 3 willen naar 4.5 bij 4.5 word het straks 240 per maand. En ook wij nemen een 2de erbij dus word het 480 per maand. maar kijk vooral naar wat je hebt bij "goedkopere"stallingen, dat verschilt nog al. Hebben ook zoon 5 stallen gekeken maar vond deze echt het beste.

Froukje, de prijs verschilt ook heel erg waar je woont. In het zuiden zijn stallen gemiddeld genomen veel duurder dan in de buurt waar jij en ik wonen ;) Voor 240 euro kan ik bijna 2 paarden houden op een vrij luxe pensionstal ;)

isaenjelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 22:00

En waar staan jullie dan? Waar het goedkoop is?

isaenjelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 22:01

Rambogirl schreef:

Mooie rijbak! Alleen ik vindt het huis binnen niet echt mooi....

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 17:53

belle_boef schreef:
Froukjeloves schreef:

Froukje, de prijs verschilt ook heel erg waar je woont. In het zuiden zijn stallen gemiddeld genomen veel duurder dan in de buurt waar jij en ik wonen ;) Voor 240 euro kan ik bijna 2 paarden houden op een vrij luxe pensionstal ;)

wel erg eigenlijk dat het zo verschilt. Wij zijn ook bezig voor een 2de alleen dan een veulen. Dus die gaat eerst een tijdje in de opfok.
maar vond deze stal wel super dus dan maar wat extra kwijt.

maar als ik hoor wat het in rotterdam kost val ik achterover:S

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 21:04

Rambogirl schreef:

Is deze ook tehuur?

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 09:27

Batlow schreef:
Rambogirl schreef:

Is deze ook tehuur?

Geen idee. Via Funda kan je m vinden en die vraag stellen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:53

Het zoeken van huizen is een vorm van adverteren die niet is toegestaan op het forum, hier dus een slotje.