Stalling omgeving Midwoud Noord Holland/West Friesland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yvonne1313

Stalling omgeving Midwoud Noord Holland/West Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-12 11:35

Hallo bokkers,

Wij zijn bezig met een huis aan te kopen in Midwoud (Noord Holland/WestFriesland) en om maar alvast op de zaken vooruit te lopen:
De vraag is nu waar is een luxe pensionstal in deze omgeving, liefst natuurlijk een klein beetje in de buurt van Midwoud (ben wel in bezit van auto/of brommer)!?

Momenteel ben ik een verwende pensionklant in de randstad met 1 binnenbak, 2 buitenbanen, buiten longeerbak en grote buitenbox. Weidegang alleen zomers.
3x per dag goed voer, 3 x per dag ook ruwvoer, iedere dag opgestrooid, zelf uitmesten, rijbanen worden dagelijks getrokken, Spuitplaats warm en koud water, solarium (werkt nu alleen niet)

Ik zoek iets soortgelijks in de omgeving van Midwoud, ik betaal nu 320 in de randstad, maar wil gewoon ook graag luxe weer terug daar.
Ik zoek geen 24/7 weidegang plek, ook geen groepshuisvesting of in/uitloop stallen!
Ik ben een fanatieke ruiter en rijd zowel dressuur, springen, als buiten (hoewel buiten zowieso lastig word natuurlijk in die omgeving, dus daar gebruiken we de trailer voor)

WIE O WIE HEEFT tips, websites, adressen telefoonnummers

Bedankt alvast! Groetjes Yvonne

Polly
Moderator Algemeen

Re: Stalling omgeving Midwoud Noord Holland/West Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 13:07

Yvonne1313

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-12 13:53

Zo die is wel chique ja ziet er goed uit, wel behoorlijk aan de prijs...... maar ze zullen er vast goed bijstaan........ Meer opties toch graag welkom, dit is ook een manege met een hoop drukte van dien, misschien ook alleen een pensionstal zonder manege

ingeeusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 14:00

Yvonne1313

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-12 14:19

Ziet er ook goed uit.... hoewel wij dat soort boxen hier niet kennen...... heb ze een mailtje gestuurd op de trenshoeve....
Niet super dichtbij maar goed.....ik ben gewoon superverwend nu, woon op 5 minuten van mijn paard vandaan.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 16:19

VSW -> ED

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 21:51

wat is de maximale afstand die je wil rijden?

in die hoek zitten namelijk veel pensionstallen maar veelal met buitenbak en geen binnenhal.

je hebt nog een stal in Zwaagdijk met binnenhal. niet super sjiek en van die foto's van paddocks op
het beton wordt ik ook niet echt blij.

de eenhoorn vindt ik erg duur voor de aangeboden services. Super druk met kinderen, wedstrijden op zondag dat
er 2 bakken bezet zijn en veel manegelessen in beide bakken.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 21:56

heerhugowaard is ongeveer 21 km en in die regio zitten ook veel stallen.

Yvonne1313

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-12 21:57

bij de eenhoorn was het `kindermanege` gehalte me inderdaad opgevallen, het wedstrijden gedeelte vind ik niet zo erg, dan kan ik juist `thuis` mee starten zeg maar, dus dat geeft niet heel erg.....
Binnenhal is geen must, maar gezien de laatste vorst en sneeuwachtige winters is het wel prettige bijkomstigheid.

Tja ik woon natuurlijk nog niet in Midwoud, dus kan nog niet echt oordelen over verweg of dichtbij, maar nu moet ik zo´n 5 tot 7 autominuten naar mijn paard, dat mogen er ook best 20 worden hoor.... Het punt is echter, ik rij ALTIJD door de weeks in de avonden, dus de stal moet wel geopend zijn tot 2200 a 2300 uur en dat is ook niet overal zo. De weekendsluitingstijden is niet zo´n ramp, maar ivm werk moet het door de weeks wel laat open zijn...

sandra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 18:01

Mijn instuctrice is bezig met een stal in hoogwoud dit wordt een wedstrijdgerichte stal met geloof ik max. 15 paarden.
Met binnenbak buitenbak longeerbak stapmolen paddocks en weidegang.
Ze hoopt rond oktober klaar te zijn.

Yvonne1313

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 18:12

@sandra 8 graag zou ik in contact komen met haar gezien ik het ook niet a la minuut zoek, zou het misschien perfect kunnen uitkomen...

sandra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:43

Ze heet Hanneke kraaij je kan haar site op Google vinden