Zadelmakerij Willems

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jorinda

Zadelmakerij Willems

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-12 20:47

Hallo!

Zijn er misschien mensen die ervaringen hebben met Zadelmakerij Willems?
Ik heb al een Massimo zadel en wil 'm na laten kijken. Kwam hem tegen en zie dat hij ook ervaring heeft met Massimo, dus dat zou wel ideaal zijn.

Ik wil graag beide kanten horen, goede ervaringen en slechte ervaringen, als die er zijn.
Beide, als het even kan, onderbouwd, waarom je 'm goed of slecht vindt. :) Daar heb ik meer aan als "nou daar zou ik echt niet heen gaan" zonder enige toelichting waarom ik dat dan wel of niet zou moeten doen.

Groetjes!

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 20:04

Hier slecht ervaring!! Ik heb hem mijn zadel helemaal laten controleren omdat ik die tweedehands van een particulier kon kopen. Had met die vrouw afgesproken dat ik hem eerst wilde laten controleren omdat ik hiervoor al wat gezeur had met zadel maar dat was prima dus heb ik Meneen Willems gebeld. Na 2 we4ken kwam hij eindelijk.. Hij moest naar zijn mening opgevuld worden dus zo gedaan. Mijn paard had een blessure gehad dus moest weer rustig op bouwen. Nu kwam ik erachter dat het zadel toch niet helemaal recht is. Ik hem gemaild met het verhaal nou toen dacht ik ok eens kijken hoe zijn service is.. Nou die was barre slecht. Eerst gebeld toen zei hij dat hij me terug zou mailen omdat hij niet thuis was en zijn agenda niet bij de hand had. Nou ok ik maar wachten en wachten... Na een weekje ik hem maar gemaild, kreeg ik een mail terug binnen nu en 2 weken dacht hij dat het wel zou kunnen. Ik maar gezegd dat we inmiddels al weer een week verder waren dus en mijn paard net weer mocht beginnen na de blessure dus niet zat te wachten op een nieuwe blessure door een scheef zadel.. Nou zei hij ik probeer het te combineren want dat scheelt jou in de kosten dus ik zei kosten?? Hoord dit niet gewoon bij de service?? Nou nee dus zei hij. Dus ik was er goed flauw van natuurlijk ik was al 80 euro kwijt van de vorige keer en kwam er nu waarschijnlijk minimaal nog een keer zoveel bij... Nou bij deze dus mijn ervaring over JAN WILLEMS en die is erg SLECHT!!!!! Ook de manier van communiseren!!!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 20:13

Bedankt voor je ervaring, inmiddels heb ik Willems al laten komen (gezien dit een topic uit april 2012 is, en het inmiddels alweer november is) en heb ik een prima ervaring met deze meneer. Erg vervelend voor jou, hoop dat je zadel nog door een andere zadelmaker "gered" kan worden.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 22:50

Ik weet dat dit topic al erg oud is, maar ik wil toch graag mijn ervaring toevoegen.
De reden hiervoor is dat er waarschijnlijk veel mensen zijn die een persoon natrekken via internet.
Ik heb afgelopen week een zadel bij Zadelmakerij Willems gekocht en ik ben positief verast.
Heb een erg fijne communicatie gehad met deze man (hield me netjes op de hoogte en had mijn zadel supersnel hier thuis en alles was zoals verwacht) en wilde dit dus graag even met jullie delen.