Volgensmij zit de eigenaar ook op bokt, of ze adverteren alleen.
Buiten het waarborg kun je kijken of de site aan de volgende items voldoet : * gebruik maken van een gecodeerde verbinding, (SSL, slotje in de taalbalk) dan is het bedrijf doorgaans ook doorgelicht en gecontroleerd of de vermelde gegevens overeenkomen met de gegevens bekend bij de KVK. Dit zorgt er tevens voor dat jou gegevens gecodeerd verzonden worden. * Identiteit van de ondernemer moet vermeld staan op de site, Naam, Adresgegevens, KvK, BTW, Telefoon. * Leveringsvoorwaarden, wat gebeurt er als een product niet leverbaar is ?
Ik vind het er best vertrouwd uitzien juist maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Ik kijk zelf altijd als ik het niet vertrouw naar een KVK nummer.
Zojuist lees ik je berichtje op bokt.nl. Wij zijn paardendekje.nl pas gestart en leren graag. Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je niet professioneel aan de site vindt. Misschien kunnen we dat dan verbeteren.
Het klopt dat wij geen "thuiswinkelwaarborg" op de site hebben staan, de enige voorwaarde waar wij namelijk niet aan voldoen is dat je bij ons niet achteraf pas kunt betalen.
Verder kun je ons, als je meer informatie wil, ook vinden via de site van de Kamer van Koophandel. Paardendekje.nl maakt namelijk deel uit van Grooms BV.
Ik hoop dat ik wat meer vertrouwen heb kunnen geven. En met vragen kun je ook altijd mailen naar info@paardendekje.nl.
Owja... met betrekking tot het niet leveren van producten. Bij ons zijn alle probucten die je op de site aan kunt klikken ook op voorraad. Wanneer je dus een bepaalde maat niet meer kunt aanklikken, is deze er dus ook niet meer en hoef je niet bang te zijn dat je iets besteld wat er niet meer is.
In tegenstelling tot veel andere webshops die vaak bijna geen voorraad hebben, geldt daarom bij ons ook: vandaag (voor 13.00) besteld, volgende dag in huis.
PS. Als je in de buurt (Breda e.o.) woont, kun je je dekje ook op komen halen bij ons.
liempje
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-12 17:18
Hallo Grooms,
Ik kijk zoals ik al zei altijd eerst naar het thuiswinkelwaarborg. Als ik een site niet ken, dan vraag ik andere mensen naar hun ervaring.
Mijn idee was dat je aan een site met alleen maar dekjes niet veel kan verdienen zoals een "normale" paardensport webwinkel.
Het was gewoon mijn gevoel bij de site. Er zijn oplichters genoeg op het web, dus ik dacht "ik vraag een na bij bokt" Ik persoonlijk zou de layout van de site wat meer kleur geven. Wit is naar mijn gevoel een site sie snel in elkaar gezet is, daar komt mijn gevoel denk ik vandaan.