Scheermachine huren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Scheermachine huren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-12 20:06

Hallo bokkers,

Ik heb iemand gevonden die mijn pony deze week wel wilt scheren (wel of niet doen? nog even navragen.. )
Nu heb ik zelf geen machine en diegene ook niet (die scheert op het werk met die machine)

Divoza hoor ik geen goede dingen over + dat je die daar moet afhalen ,maar dat is veel te ver voor mij.
Voor zo'n 25 euro maximaal zoek ik (excl. borg) ,maar dan geen afgebotte mesjes etcetera etcetera.
Wie weet zoiets?
In de buurt provincie groningen (zie onderstaande ,per pb kun je woonplaats krijgen)
Mochten er bokkers zijn die hem willen uitlenen ook heel graag (a)

Ik heb ook iemand gehad via pb die het wou doen ,maar daar werden de reiskosten ook weer heel hoog van .. dus ik zit echt in tweestrijd!

Groet Elin

Martine

Re: Scheermachine huren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:08

SV -> ED

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:39

Ik weet niet of je een epplejeck in de buurt hebt zitten? Zij verhuren ook scheermachines voor als ik het goed heb 20,- per dag. Misschien dat het een optie voor je is.

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 12:06

ik heb dit jaar een scheermachine bij Epplejack. Messen waren scherp net geslepen.

Je moet hem wel halen, je huurt hem voor 24 uur, dus je kan het ook de ene dag ophalen en binnen 24 uur op de volgende dag terugbrengen.