Wij willen graag met de meiden van onze stal en onze 3 paarden en 2 pony's een weekendje naar de Veluwe en ik ben op zoek naar een transportbedrijf, zodat we niet met 1 trailer 5x heen en weer hoeven te rijden....
Uiteraard ben ik op zoek naar een veilig, goed en betaalbaar bedrijf.
Wat noem je betaalbaar? Mensen hebben vaak geen idee wat een km met een vrachtwagen kost. En dan nog de uren van de chauffeur. Wat heb je zelf al gevonden met google?
ik denk dat het in veel gevallen goedkoper is om een paar keer openneer te rijden, helemaal als je aan 2 of 3 trailers kan komen.
Rumpleteaser
Geplaatst: 23-03-12 15:29
Een poosje geleden heb ik voor een kleine groep ook zoiets uitgezocht. Mijn conclusie was dat het veeeeeeel goedkoper was om een aantal trailers te huren, dan een vrachtwagen of transportbedrijf in te schakelen. Dus als je aan de geschikte auto's kunt komen, zou mijn advies zijn om voor dat weekend trailers te huren.
http://www.busser-bennekom.nl/ Vroeg enkele jaren geleden 1 euro per km of 60 euro per uur wachtgeld. 8-paards vrachtwagen inkl chauffeur. Tegen kleine meerprijs had ie ook nog een aanhanger beschikbaar (10-paards). Ervaren veetransporteur, inkl een wagen voor een poloteam, waar ze voor rijden. Ze rijden met goede, moderne wagens; geen roestbakken of oude meuk. Even bellen voor de huidige tarieven.