mijn schoonzus wil haar paard graag wat dichter bij huis halen en had devolgende stallen ophet oog, wim blom meentweg eemnes,adel righter meentweg eemnes en timo wiggerts meentweg eemnes.
kan iemand wat info geven over deze stallen zoals, hoe zijn de stallen moet je zelf mesten is er een rijbak is er een paddock is er weidegang mogelijk hoe is de sfeer en wat is de vraagprijs per maand
Ik weet het niet van alle stallen, maar bij wim blom en timo wiggerts moet je zelf mesten. Bij beiden is een rijbak en paddock en in de zomer weidegang en bij blom is de prijs volgens mij rond de 200.
marieENfamke
Geplaatst: 20-05-12 22:06
is het paard al ergens gestald??
anders kan ik nog wel wat info geven over de stallen in eemnes k sta zelf bij van wegen
Mijn vader staat bij de Heidehoek. Je moet wel zelf je paard buiten en binnen zetten. Al zijn er ook mensen die dat tegen betaling doen. Mooie rijbanen en een aardig lang weideseizoen. Qua prijs weet ik zo gauw niet meer. Als je de website googled kun je dat vast wel ergens vinden.
taco08
Geplaatst: 27-01-14 19:36
Adel righter is een goede stal met bak waar een water filter in zit voor het regen water stap molen is er ook het is gezellig en er is een wei en padocs