wagen repareren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pippenstein

wagen repareren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-12 00:10

hoi

Graag zou ik willen weten of er iemand bij mij in de buurt zit die mijn wagentje ( tegen betaling ) kan maken.
Voor de winter ging ik er mee rijden en toen is de stang die de assen verbind gebroken. Mijn kan kan best lassen maar ik heb toch liever iemand die daar meer ervaring in heeft en de stang eventueel kan verstevigen zodat hij niet weer breekt bij de eerst volgende kuil.

Ik was al bij Hans van der Mee geweest en die is inderdaad heel goed maar die vroeg twee keer het bedrag waar ik de wagen voor had gekocht. Het is een grote maat concours model en ik ben er zelf best aan gehecht.
Ik woon in Drunen en ik ben best bereid een stukje te rijden dus in een straal van 50 km hoor ik het graag. Ondertussen bel ik nog maar wat auto en garage bedrijven.

groetjes janine

maris76

Re: wagen repareren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 00:13

Van casteren in schijndel kun je ook effe checken....

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 10:21

Ik verplaats dit topic van AR naar ED.

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 11:17

Mijn vriend doet dit ook als bijverdien hobby (dus een stuk goedkoper als een bedrijf), wij wonen in baarle nassau. Hij is in het dagelijkse leven automonteur + apk keurmeester. En hij repareerd auto's - brommers - trailers - aanhangers en koetsen.