(Web)shop frustratie's..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

(Web)shop frustratie's..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 13:25

Alvast mijn excuus voor dit nutteloze topic, maar ik moet even deze frustratie kwijt.. :x

Waarom kunnen webshops nou nooit eens na komen wat ze beloven?

Maandag middag begon het.. Ik ben opzoek naar Tekna stijgbeugels in het zwart. S'middags naar een grote ruitersport zaak gegaan. Waar ze ze alleen in een andere kleur hadden staan. Dus ik gevraagd of ze die nog achter hadden, nee dat hadden ze niet. Maar ze konden ze wel bestellen, En dan zouden ze er dinsdag of woensdag zijn. Nou ik had ze eigenlijk maandag nodig. Dus vriendelijk bedankt en naar een andere winkel gegaan. Nou daar hadden ze ze ook niet. Dus ik naar huis. En nog 2(!) andere winkels gebeld maar nergens hadden ze die op voorraad. -O-

Dus ik weer naar de eerste winkel gebeld. Of ze de beugels toch konden bestellen want nergens waren ze te krijgen. Nou dat kon wel maar ze zouden er met 2 weken zijn. Dus ik gezegd dat mij s'middags in de winkel nog 2 dagen beloofd was. Dat klopte dus niet volgens haar, dus daar zou ze achteraan gaan. :\

Goed ik inmiddels iet wat gefrustreerd, Maarja het was niet anders. Dus besloten om ze op internet te bestellen. Ik opzoek naar een webshop die de garantie geeft van voor 12 uur besteld de volgende dag in huis. Het was op dat moment 17.00 dus dinsdag zou ik ze niet hebben. Dus zou het woensdag worden. Ik nog de voorraad gecontroleerd. Maar daar stond een groen bolletje met "direct leverbaar". Dus ik besteld en met IDEAL betaald. Met de verwachting ze vandaag in huis te hebben.
Gister avond naar mijn mail gekeken of er een verzendings bericht stond maar die stond er niet. Goed even afwachten, niet alle shops sturen die. En al helemaal de grotere niet. :\

Kom ik zojuist thuis, loop ik naar de brievenbus. Geen pakketje (of zo'n blaadje van bij de buren bezorgd). Terwijl de post hier altijd s'ochtends kom. Dus ik naar de webshop gebeld. "ja sorry hij is niet op voorraad je hebt ze waarschijnlijk vrijdag en anders maandag", Dus ik weer "ik heb juist bij jullie besteld omdat jullie die snelle levering garanderen. En toen ik bestelde stond er toch écht direct leverbaar". Telefoniste: "sorry ik kan er verder niets aan doen". _-:(

Dus weer opgehangen, en inmiddels ben ik gruwelijk chagrijnig.. En vraag ik me af waarom het zo verschrikkelijk moeilijk is om gewoon de afspraken na te komen. :x

En ja ik weet dat ik momenteel enorm loop te zeuren. En dat er wel ergere dingen in het leven zijn. Maar ik moest dit toch even kwijt :o

Revanches

Re: (Web)shop frustratie's..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 16:12

HAR-->ED

Grooms

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 21:28

Ik vind helemaal niet dat je zeurt! Het gebeurt ook te vaak dat webshops (maar ook gewone winkels) beloven dat ze artikelen (snel) op voorraad hebben, terwijl dat niet waar is... Als je iets belooft, moet je je er ook aan houden.

En ik begrijp ook dat je iets graag voor een bepaalde dag wil hebben, heb ik zelf ook :).