Ik zoek voor mijn shet van 1.15 een deken van maximaal 100 gram. Mag stal-onderdeken-rekendeken etc zijn. Het is even voor de overgang omdat hij straks zonder deken komt te staan. Hij is in oktober vorig jaar geschoren dus vandaar dat we het nu gaan afbouwen. Wie heeft er iets in de aanbieding of tips?
Ook ik heb nu een 100 grams regendeken voor ons shetlandertje. Zij is 1.10 hoog (ongeveer). In centimeters gemeten van middenvoor tot achter is zij 1.30m. Ik heb nu voor haar de Kane regendeken van 137 m. van Nika Horseproducts. Deze zit echt als gegoten. Goede, snelle service en snelle goede reakties op mail. Voortaan bestel ik daar de dekentjes als ik die nodig heb!
AJH69
Geplaatst: 03-03-12 16:24
Myrthe_x schreef:
Bij Nika hebben ze maat 137 en 147, normaal heeft mijn shet maat 145. Kan ik dan beter 147 nemen?xx
Ik denk het wel, die 2 cm. scheelt niet echt veel.
Ik heb nog een shet deken liggen in maat 145 uit mijn hoofd. Heb deze ook gekregen, zitten scheuren ect. in wel dichtgemaakt maar niet heel netjes Aantal gram weet ik ook niet. Mag gratis weg of tegen verzendkosten
annehartje
Geplaatst: 05-01-14 10:56
Beste myrte ik zou je aanraden om ook eens op marktplaats te kijken als je geluk hebt dan zit er soms iets leuks bij (voor geen geld)
Wij hebben verschillende merken door de jaren heen gekocht. We hebben een hele mooie br van 350gr. Die gaat echt al zeker 10jr mee en blijft mooi.
Nu heb ik voor alle 3 de paarden al een aantal NIKA dekens besteld en die bevallen goed. Heb vliegendekens, en verschillende diktes outdoor dekens.
Ik had voor de shet laatst bij genoemde RC Coolen een 200gr dekentje gekocht en die is mindere kwaliteit. Had ook direct 2 winkelhaken en is dunne stof. Scheelt amper iets, dus doen we niet meer.
Heb hiervoor ook nog de set gehad van Piaffe, is ook lang mee gegaan.
Hallo.. Je kan op www.agradi.nl dat is voor verschillende dieren waar je dingen kunt bestellen. En daar zijn ze heel goedkoop vind ik. Ik heb zelf een winterdeken voor me shetlander daar gekocht voor 15,00. Dus ik vind het niet prijzig. maar het ligt er maar net aan hoeveel je er voor wilt geven