Sinds een tijdje studeer ik in Nijmegen en wil daarom mijn Haflinger naar Nijmegen brengen. Ik ben al aardig aan het zoeken op het internet, maar kan nog niet echt iets vinden. Ik ben natuurlijk niet zo bekend hier in de omgeving. Ik wil graag iets waar ik makkelijk naar buiten kan, dat binnen 7 km van Nijmegen ligt en met een buitenbak.
Deze stallen zijn helaas, duurder omdat er meer voorzieningen zijn, deze voorzieningen zijn voor mij niet perse nodig en helaas boven mijn budget. Daarom ben ik op zoek naar iets kleiners.
Wij hebben een stalling in Beers vrij. Stalling met weidegang en buitenbak. zelf hebben we 3 friezen. Het is misschien iets meer afstand dan 10 km (licht eraan waar je in Nijmegen woont). Als je meer wil weten hoor ik het wel.
Ik heb geen idee waar in Nijmegen je precies zit en of Elst te ver weg zou zijn. Daar zitten in ieder geval meerdere stallen. Een ervan is Stal Lano. Niet de meest ideale uitrijmogelijkheden, maar er schijnt wel een meer met (ruiter)paden te zijn.