Tsja ik heb een hoop spullen thuis liggen waar ik niets mee kan. Ik zou dit graag in 1 klap verkopen aan een handelaar of winkel. Weet iemand winkels die dit doen?
Het gaat om zadel, zadeldekjes, hoofdstel, rijbroek, cap, singels, bitjes
In Scherpenzeel is een tweedehands winkel, daar kun je het inleveren, alleen weet ik niet waar je woont, en of dat voor jou te doen is. Bij Bos Ruitersport is het, je krijgt dan geld als het verkocht is, en ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dat idd ook gebeurt
moonsparkle
Geplaatst: 28-02-12 10:05
ik volg dit even. Ik heb best veel spullen liggen waar ik niks meer mee doe alleen dat gedoe van marktplaats met of verzenden/verzendkosten of je moet iemand vinden die naar je toe kan komen.
In Zeeland is ook een 2ehands ruitersportbeurs, gewoon een schuur/garaga met heel veel 2ehands spullen, samen met de eigenaar daarvan bekijk je wat voor welke prijs daar komt te liggen, 20% gaat naar de eigenaar en 80% is voor jezelf.
Super makkelijk, je kan er alles kwijt en het is veel makkelijker dan als je alles moet gaan verzenden enzo .
tegenwoordig moet je voor elke scheet op marktplaats betalen. Omdat mijn spullen niet duur zijn kost dat soms bijna meer haha
juud37
Geplaatst: 29-02-12 21:00
oke 3 euro voor een zadel valt wel mee toch
Dobel
Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-12 22:31
1x niet maar als ik het zadel er al een paar keer op heb moeten zetten wel Daarbij zou ik graag willen dat er antwoord op mijn vraag wordt gegeven in plaats van af te dwalen naar wat ik veel geld vind en jij niet.