Ik zag net op www.interhippique.com aanbiedingen staan waardoor ik ging twijfelen aan de betrouwbaar heid. Want graag zou ik wel iets bij hun willen bestellen dus als iemand even ervaringen wil vertellen graaag! Dat gaat dan over o.a. deze http://www.interhippique.com/component/ ... gory_id=97 . En alle andere combiaanbiedingen die te mooi lijken om waar te zijn!
Ik heb hier zelf nog nooit wat besteld. Zijn inderdaad hele goedkope combi's!! Ze hebben ook een magazijn/winkel waar je langs kunt gaan, dus dan lijkt het mij wel oke!
Tja die gaan over de zadels maar ik wil ervaringen over het bestellen!
2005
Geplaatst: 27-05-12 11:46
Grote up van het topic, kon niet zo snel een ander topic vinden. Heeft iemand ervaring van het bestellen bij Interhippique? En mocht er bijvoorbeeld iets niet goed zijn, of retourneren en geld terug ook makkelijk gaat? Het gaat me dus niet om hun eigen merk zadels (wil tijdelijk een Wintec misschien bestellen bij hen), maar echt om de service.
MJR84
Geplaatst: 27-05-12 22:33
Ik heb hier vorig jaar eens een dekje besteld, communicatie en verzending was prima in orde. 1 Dekje was toen niet voorradig; daar kreeg ik netjes bericht van en het bedrag was heel snel retour geboekt. Goede ervaring dus!