ervaringen webwinkel Just Western

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48573
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: ervaringen webwinkel Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 13:04

Laatste keer dat ik er besteld heb is alweer een tijdje geleden... maar ik heb altijd mijn spullen keurig op tijd geleverd gekregen... ik zou er zo weer bestellen :)

liekita74
Berichten: 11
Geregistreerd: 11-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:39

Ik heb nu eindelijk mijn geld terug. Spullen kwamen maar niet binnen, dus alles geannuleerd. Na de 30 dagen die er staan voor het terugstorten van het geld en heel veel mailtjes verder (die altijd veel later beantwoord werden), toch maar weer gemaild dat ik mijn geld nu echt wel terug wilde hebben. Ik wilde het binnen een week hebben. Na 3 dagen kreeg ik een reactie dat het voor het einde van de week teruggestort zou worden. Na 40 dagen nog geen geld, dus toen de stoute schoenen maar aangetrokken en een klacht ingediend bij de vereniging van websites, waarbij ze is aangesloten (zie site van Just Western, helemaal links onderaan = keurmerk mkbOK). Resultaat: binnen 2 dagen had ik mijn geld terug :D . Dat werkt dus!
Voor mij nooit geen Just Western meer! Er zijn veel betere webwinkels, die hun zaakjes wel op orde hebben en waar de klant wel naar behoren behandeld wordt.

little_birdy
Berichten: 12234
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: ervaringen webwinkel Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 21:50

poeh liekita das balen zeg
ik hoor ook niks meer baal er egt van

Ezmee

Berichten: 4464
Geregistreerd: 17-05-05

Re: ervaringen webwinkel Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 17:37

Volgens mij kun je zelf beter een bestelling plaatsen vanuit Amerika dat is nog sneller....

hilly200

Berichten: 1676
Geregistreerd: 04-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 20:06

Ezmee schreef:
Volgens mij kun je zelf beter een bestelling plaatsen vanuit Amerika dat is nog sneller....

Ik heb nadat ik mijn bestelling geannuleerd had een bestelling gedaan vanuit Duitsland, dat was idd sneller :+

little_birdy
Berichten: 12234
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: ervaringen webwinkel Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 20:27

ja iss ezmee
er word nu ook niet meer op mijn mail gereageert :(

AJH69
Berichten: 53
Geregistreerd: 14-05-11

Re: ervaringen webwinkel Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:57

Het is de 29e. Vandaag niet geleverd betekent dus dat je het mag annuleren en geld terug. Of heb je het inmiddels misschien????

liekita74
Berichten: 11
Geregistreerd: 11-07-10

Re: ervaringen webwinkel Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:19

Tja, dan mag je annuleren, maar dan is het "gewoon" nog minstens 30 dagen wachten op je geld, schiet ook niet op!

Silence

Berichten: 25599
Geregistreerd: 04-03-06
Woonplaats: Ikke in Maarheeze, Silence en Jimmy in Gastel.

Re: ervaringen webwinkel Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 10:32

Ik heb deze webwinkel een paar keer gemaild over artikelen.
Kreeg telkens zeer kortaf mail terug met weinig tot geen verduidelijking van de daadwerkelijke levertijd (stond alleen maar in: Niet op voorraad, verder geen enkele info)
Als ik dat zo lees ben ik achteraf wel blij dat ik niet besteld heb.
Als ik iets bestel betekend dat, dat ik het nodig heb. Niet dat ik er vervolgens een maand op moet wachten en daarna nog een maand voor mijn geld zodat ik wat anders kan kopen.

MalaQ

Berichten: 1400
Geregistreerd: 23-05-11

Re: ervaringen webwinkel Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 10:34

Helaas, ik heb mijn spullen ook nog niet binnen, en de laatste mail kreeg ik antwoord dat het nog 1 a 2 weken kon duren voor ZIJ het binnen zouden hebben..

Van mij mag heel die winkel de lucht uit. Dit is gewoon niet netjes! Of zet geen artikelen op je website die je niet (snel) kunt leveren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 10:40

Ik bestel er ook nooit meer. Heb 1 keer een bestelling geplaatst en deze kwam maar niet opdagen, ook totaal geen communicatie van hun uit en er werd niet gereageerd op mijn mails. Ik heb meerdere mails ertegenaan gestuurd zonder ooit antwoord te hebben teruggekregen.

Pas toen ik een woest berichtje had getikt in een HK forum op bokt waarvan ik wist dat mensen die de persoon in kwestie kennen in meelezen kreeg ik een PB. De mails waren natúúrlijk niet aangekomen en ineens was er wel communicatie mogelijk! Uiteindelijk is het item wel aangekomen maar de manier waarop ik als klant gewoon ben genegeerd totdat ik publiekelijk mijn beklag deed vond ik ronduit onbeschoft. Dat was voor mij dus 1 keer en nooit weer.

little_birdy
Berichten: 12234
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 13:33

ik ben nu zo pissig he !!!
ik heb gebeld en ze zegt gewoon glashard dat ze de eigenaar niet is van justwestern .nl

:( :( :( :(

haar naam op bokt is cornelie
haar telefoon nummer is te zien op de bokt markt,

of via PB bij mij te krijgen,

ik wil gewoon mijn geld of spullen terug !!!

Ashleytjuhh

Berichten: 6692
Geregistreerd: 24-06-08

Re: ervaringen webwinkel Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 13:38

ik heb er vorige keer besteld goede service juist geplaatst en de dag era netjes een mail gekregen dat het vanuit amerika moest komen en het een maand later werd opgestuurd binnen een maand een mail gekregen dat het verstuud was en inderdaad de volgende dag was het binnen

Rumpleteaser

Berichten: 5610
Geregistreerd: 04-09-09
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 13:43

Ik vind het echt zo gek! Want ik heb zelf alleen maar positieve ervaringen gehad met deze winkel.
De winkel herken ik helemaal niet in de berichten die hier nu staan :n
Heel vervelend voor jullie, ik hoop dat alles snel in orde komt met jullie bestellingen!

AJH69
Berichten: 53
Geregistreerd: 14-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 14:01

little_birdy schreef:
ik ben nu zo pissig he !!!
ik heb gebeld en ze zegt gewoon glashard dat ze de eigenaar niet is van justwestern .nl


Dit is echt heel, heel erg schandalig. Als je kijkt op de site van het MKB waar ze bij is aangesloten zie je heel duidelijk staan dat Just Western een eenmansbedrijf is, met haar naam Cornelie van der Zouw + telefoonnr. erbij.

Ik begrijp echt absoluut niet, hoe dit bedrijf op deze manier door kan blijven gaan met zóveel klachten en zo'n waardeloze manier van zaken doen. Dit kan toch niet zomaar :( .

Trouwens, wat dan nog als ze niet de eigenaar zou zijn? Wie is dat dan wel??? En wie regelt het dan? Wat is je dan gezegd over de spulletjes die je allang in huis had moeten hebben???

AJH69
Berichten: 53
Geregistreerd: 14-05-11

Re: ervaringen webwinkel Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 14:08

Trouwens, als je op google 'Cornelie van der zouw Just Western' intypt, zie je ook een site van LinkedIn. Daar staat wel degelijk dat ze de eigenaar is van Just Western.

little_birdy
Berichten: 12234
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: ervaringen webwinkel Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 19:05

mijn vader heeft een mail gestuurd naar just western ,
en naar de overkoepelende organisatie,
en hij had binnen 3 min!!! een mail terug :oo
dat ze het gingen onderzoeken en dat het nummer niet van hun was nou l*l niet want cornelie nam zef op :o
ze vroegen of we het nummer uit de contacten wilden halen nou echt niet he
ik wil mijn spullen of mijn geld en ook NU,
er stond in dat ze binnen een paar dagen contact met mij op gaan nemen ben er klaar mee,
die cornelie neemt ook niet meer op maar in haar voicemail hoor je wel hooi met cornelie ik kan u even niet opnemen :r

Ezmee

Berichten: 4464
Geregistreerd: 17-05-05

Re: ervaringen webwinkel Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 19:52

Zo dat zijn geen bevredigende voortgangen... Ik duim voor jullie!
Wat ook vreemd is ik kreeg iedere week een mailing van justwestern en sinds 1 a 2 weken niks niet meer.

little_birdy
Berichten: 12234
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: ervaringen webwinkel Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 20:35

ezmee

ik krijg maar 1 keer per maand een mail hoor :)

Ezmee

Berichten: 4464
Geregistreerd: 17-05-05

Re: ervaringen webwinkel Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:32

Ik ook maar kreeg tussendoor regelmatig emails ik krijg niks meer... zou ze boos zijn...

Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Re: ervaringen webwinkel Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:40

Het wordt steeds gekker joh...
Ik stond 2 weken geleden op het punt om toch nog eens een bestelling te plaatsen (omdat er maar weinig zijn met fatsoenlijke trekpaardmaat hoofdstellen).

Toch maar niet :n

AJH69
Berichten: 53
Geregistreerd: 14-05-11

Re: ervaringen webwinkel Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 12:43

Jemig Little-birdy, wat een ellende! Wel fijn dat je vader je helpt! Laat je alsjeblieft niets aanpraten, hoor. Ze is wel degelijk de eigenaar, en dat telefoonnummer hoort daar natuurlijk gewoon bij. Sterkte hoor, en succes natuurlijk ook!

little_birdy
Berichten: 12234
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: ervaringen webwinkel Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 12:55

ik laat me ook niets meer aanpraten hoor ben er helemaal klaar mee gewoon :(
ik ben echt heel erg teleurgesteld en boor,
het gaat om ruim 100 euro .....
en ik sta sterker me pap erbij :D

Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Re: ervaringen webwinkel Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 19:39

Ik heb het gehad met een hoofdstel, ik had ook wat kleine dingetjes besteld als opvulsel.

Ik kreeg alleen de kleine dingetjes met pas IN de doos een briefje dat het hoofdstel pas ruim 2 maanden later pas leverbaar was :\
Lekker dan................ dat had ook even gemaild kunnen worden vóór het verstuurd werd...

Het het toen gecancelled en na een kwart eeuw en met veel gezeur mijn geld terug gehad.

Ezmee

Berichten: 4464
Geregistreerd: 17-05-05

Re: ervaringen webwinkel Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 21:42

Wat zijn nu je stappen tegen Just Western little_birdy als ik vragen mag?