Al langere tijd ben ik opzoek naar de website van vroegop ruitersport in sint pankeras (ofzo ). Omdat ik deze niet kan vinden zitten we te denken om erheen te rijden maar voor ons is het zeker een uur. Omdat hij vroeger altijd bij mijn vorige stalling kwam weet ik dat hij ziek is/was.
welja het bestaat gewoon nog, assorti is wel verbeterd!
Ninaka
Geplaatst: 19-02-12 01:13
Volgens mij bestaat hij nog. Volgens mij komt hij zelfs af en toe ook nog bij ons op stal. Al heb ik hem al een paar maanden niet meer gezien. Maar je zou het eens aan JW kunnen vragen, want volgens mij bestelt hij er ook nog wel eens wat (bv voerbakken voor de nieuwe stal)
Ik heb het antwoord op mijn vraag gevonden. De website die hier aangegeven word is idd wel het winkelpand van vroegop geweest maar hij heeft deze verkocht en rijdt nog wat evenementen af met zijn bus. Een hypo hebben we hier in de buurt ook dus daarvoor hoef ik niet die kant op.
Sabien88
Geplaatst: 19-02-12 23:27
ik woon zelf in sint Pancras de de winkel is er nog van dezelfde eigenaar als de bus, die is er regelmatig. Maar ik vraag me idd af waarom je dan helemaal hier heen zou moeten? Ik kom er ook wel maar ga liever maar bijv eppel jack
shampyX9
Geplaatst: 20-06-14 16:02
Ja hij bestaat nog
Ik koop daar regelmatig mijn paardenspullen En er ze hebben er ook een manege bij
jasz
Geplaatst: 07-07-14 16:37
het is nu wel van een andere eigenaar, en onderdeel van Hypo. maar verder is alles nog gewoon hetzelfde