Gezocht: Lieve ruin zoekt pension in Amsterdam.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sani87

Gezocht: Lieve ruin zoekt pension in Amsterdam.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 00:49

Hallo,

Per 1 april verhuis ik naar Amsterdam West. Natuurlijk gaat mijn dierbare vriend(paard ;) ) met mij mee en wil ik voor hem ook graag een plekje in Amsterdam, waar hij zich lekker in zijn vel kan voelen. Ik ben dringend opzoek naar een plek waar hij 24uur per dag buiten kan staan, gebruik mag maken van een schuilstal en in kuddeverband kan leven. Het is een vreselijke lieve ruin van 12 jaar oud en is zeer vriendelijk naar andere paarden. Hij krijgt alleen ruwvoer en staat al zijn hele leven dag en nacht buiten in kuddeverband.(verschillende keren verhuisd) Ik ben zeer overtuigd van een natuurlijke manier van huisvesten.

Is er iemand in (de buurt van) Amsterdam die mijn paard zo'n plekje kan bieden? /3

Groetjes Sanne

ps. Samen volgen we het Parelli System. (natural horsemanship) :)

Anoniem

Re: Gezocht: Lieve ruin zoekt pension in Amsterdam.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 00:54

Heb je een auto?

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 01:04

Hoi,

In Assendelft heb je Stal Wendy. (www.stalwendy.nl) Ze staan daar in een paddock paradise, 24 uur per dag buiten, met inloopstal.
Zelf is ze een enorm voorstander van horsemanship, parelli, rechtrichten en alles wat er bij hoort.

Groetjes Lizzy

Sani87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 01:11

Lovely en Lizzy bedankt! :)
Ik heb wel een auto, maar deze deel ik met mijn vriend, dus ben liever niet afhankelijk van een auto. Assendelft is helaas ook iets te verweg. Klinkt wel prachtig overigens.

groetjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 01:13

In de Beemster is ook zoiets volgens mij. Maar op fiets/ov afstand van West zou ik het zo gauw niet weten.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 18:55

VSW -> ED
Of je kunt een advertentie openen op de Boktmarkt.