Ik vraag mij af of jullie weten of je in de buurt van leiden,rijnsburg,oegstgeest,zoeterwoude een binnenbak kan huren? Zoja waar en weet je wat de kosten zijn. Misschien zijn dr ook prive stallen met binnenbak die je kan huren ik heb werkelijk geen idee ik heb al een aantal maneges gebeld maar die verhuren de bak niet.
Je zou kunnen proberen naast Pas de Deux in Noordwijk zit een dressuur/springstal, daar misschien Of anders de Kleihoeve, maar dan moet je wel lid zijn van de verening dacht ik
Oké dankjewel ik ga even googelen want die wist ik niet. Nog meer mensen met ideeën???? Of ben ik de enigste zonder binnenbak die erna op zoek is in de buurt haha
Nieuwe wetering vind ik net iets te ver. Ik heb alle zoek functies al gebruikt maar kon niks vinden over een binnenbak huren in bovengenoemde plaatsen, is er dan echt niemand die verder nog iets weet? Hoe doen jullie het dan met alleen een (bevroren) buitenbak?
Vrijhoeve verhuurt hm niet helaas. Het is niet alleen voor de vorst nu maar de bedoeling is 1 x per week zodat ie ook aan een binnenbak went. Verder nog suggesties?
dianaw33
Geplaatst: 13-02-12 11:36
St Hubertus in Lisse kun je lid van worden en dan van de binnenbak gebruik maken. Mooie faciliteiten en prijs valt ook wel mee!
Roselie dat begrijp ik daarom vraag ik het ook hier misschien dat iemand reageert die de niet bekende stallen met binnenbakken kent eventueel. Ik heb nog niks gevonden of ze verhuren niet of ze vragen erg veel geld 25 tot 30 euro per uur per paard vind ik vrij duur......
Nee ik weet het ook niet meer haha het is moeilijker dan ik dacht. Denk dat ik maar ga lessen maar dan met eigen paard op een locatie maar waar kan dat in de buurt en waar geven ze goed les? Iemand nog sugessties ?
Nee groenewoude nog niet geprobeerd maar is best ver weg vanaf mij 30 minuten met auto, maar ga wel even bellen. Hoogeboom heb ik ook gebeld maar kost 25 euro dan heb je de bak niet alleen en 40 euro als je bak alleen wil vind ik aardig aan de prijs. St. Hubertus is idd niet duur maar kan alleen tot 17.00 uur.