hallo, weet iemand of er ook in limburg ergens een grondwerk cursus wordt gegeven?? heb zelf nu een veulen, en zou wel graag van de zomer wat van grondwerk met haar willen doen. komen zelf uit zuid-limburg (sittard/geleen) wat ik tot nu to heb kunnen vinden zat het allemaal boven in holland
xTesske
Geplaatst: 02-02-12 12:56
als je op marktplaat zoekt op bitloos rijden of natural horsemanship of die termen dn vind je er ook wel een paar. ik ken ook nog iemand in horn. pb maar als je interesse hebt
Mara Munten zit in Hegelsom geloof ik. Bij Horst in Noord-Limburg. Zij geeft les op de Emiel Voest manier. Ze heeft ook een site. Heb er zelf geen ervaring mee.
@ joyca nou ik heb het veulen aan huis staan. en met de opfok heb ik persoonlijk geen goede ervaring. had toen een lief hengstje die is daar flink afgerost door dominante leeftijdsgenoten. met als gevolg de hak kapot en blijvend letsel. en zij is ook z'n dotje dus dat durf ik niet echt aan. bedaankt voor de tips ik ga ze eens na kijken. wil toch eerst een paar lesjes volgen zodat ik weet dat ik het ook goed doe.