Graag zou ik willen weten of er nog mensen zijn die geen goede ervaring hebben gehad met pourcheval.nl? Eerste bestellingen liepen vrij vlot,maar toen er iets moest retour gestuurd worden liep het fout. Zij hebben mijn artikel terug ontvangen maar ik hoorde niets meer van hun ivm het juiste artikel dat zij moesten terug sturen. Na een tijdje kreeg ik te horen (omdat ik er zelf achter vroeg) hoever het stond met de retour zending en toen meldde ze me dat ze het vergeten waren. Toen er na week nog steeds niets kwam nog mails gestuurd waarop ik gewoon geen antwoord kreeg... Dit is nu al een paar maanden aan de gang en ze reageren gewoon weg niet...
Ik wacht al bijna 2 jaar op een nieuwe jas.... Heb tot twee of drie keer toe een andere jas/maat toegestuurd gekregen, dus inmiddels heb ik de hoop maar opgegeven.
Net zoals jij kreeg ik eerst wel mail, toen niet meer en de telefoon werd ook niet opgenomen!
Ik zocht op PourCheval en kwam dit topic tegen. Gelieve een mail te sturen naar info@pourcheval.nl of te bellen naar 06-51648098 en bgg spreek aub de voicemail in. Ik run PourCheval naast een volledige baan dus kan vaak niet opnemen, maar na een voicemail kan ik uiteraard wel terugbellen. @roxxxhorses jouw berichtje zegt me helemaal niets vooral omdat ik eigenlijk geen jassen verkoop en als ik 2 a 3 een jas verstuurd zou hebben zou ik dat toch onthouden moeten hebben . Zou je mij kunnen mailen? PB mag ook uiteraard. Misschien verruil je me met een andere verkoper?
@figora de blousse is ok. Vind het alleen spijtig dat het vertrouwen in u zaak nu weg is. Ik vind dat zoiets nuet had mogen gebeuren,zeker niet na alle mails en telefoons. Miss dat een commerciële tegemoedkoming hier wel in kan helpen als wederdienst....
figora
Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom
Geplaatst: 08-02-12 16:11
Je hebt een pb
SalliBalli
Berichten: 482
Geregistreerd: 04-12-11
Woonplaats: Susteren
Geplaatst: 24-02-12 00:43
Ook ik heb een bestelling gedaan bij pourcheval..
Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat. Het halsterset was niet meer voorradig en daarom duurde het even.. Wat ik wel als tip zou willen meegeven is dit soort dingen wat eerder door te geven. Het kan altijd dat je wat langer op je bestelling moet wachten, maar een berichtje of mailtje hierover zou al heel wat schelen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik eventjes in de rats heb gezeten toen ik maar niks hoorde of niks las over de voortgang van mijn bestelling. Toch wil ik Cynthia langs deze weg nogmaals bedanken voor het leveren van mijn bestelling en ik kreeg een mooi boek over verzorging van pony's en paarden erbij!