Plekje voor mijn hond in de zomervakantie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bibi13

Plekje voor mijn hond in de zomervakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 18:05

Lieve allemaal,

Wij thuis hebben een hondje van drie en een half jaar: Knofje. Dit is een kruising tussen een mopshondje en een norwichterrier. Nu ging zij al 2 jaar naar hetzelfde adres in de zomervakantie, maar dit jaar zit het boerderijtje waar zij altijd naartoe ging helaas vol.
Ik vroeg me af of jullie misschien nog iets weten? Het liefst een plekje waar ze gewoon los kan lopen :)

Knof is een lief knuffelhondje, maar het is en blijft een terrier, dus natuurlijk kan ze soms ook eigenwijs zijn. Al houd ze erg van knuffelen.

Ps. Ik wil graag een foto plaatsen, maar ik weet niet hoe...

_00_0

Re: Plekje voor mijn hond in de zomervakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 18:16

Er zijn veel particulieren op MP die het aanbieden, Heb ik ook tijden gedaan. Is enorm leuk :)

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 21:07

BB > ED

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 21:22

Ik woon helaas een beetje te ver weg en zo één twee drie weet ik niemand in Nederland.
Ik wens je veel succes met het vinden van een goed en lief vakantieadresje voor je hond, je bent al snel op zoek dus dat moet gaan lukken.

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 11:57

Pelryo schreef:
Er zijn veel particulieren op MP die het aanbieden, Heb ik ook tijden gedaan. Is enorm leuk :)

Daar zitten we inderdaad ook naar te kijken : ) Maar ik dacht wie weet duikern er hier ineens spetterende ideeen op, vandaar:)

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 12:36

Wat is het hondje gewent kwa ruimte, andere dieren en hoeveel de mensen thuis zijn? En om welke periode gaat het?

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 12:43

En hoe gaat knofje om met andere honden?? En is ze gewend aan kinderen??

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 12:53

Het gaat om de periode van 4 Juli tot ongeveer 28 Juli als ik het goed uit mijn hoofd doe. Knofje is gewend aan kinderen, maar het liefst niet al te kleine kinderen die bijvoorbeeld nogal ruw omgaan met hondjes, want dan kan ze nog weleens denken van blijf van me af. Verder houd ze veel van aandacht, dus iets oudere kinderen zijn geen probleem. (Ze houdt er niet van om te veel opgetild te worden).

Ze kan goed alleen zijn, dat is ze hier ook. Wij doen meestal in de ochtend een grote wandeling met haar en verder gewoon even korte plasjes. Ze loopt dan lekker los in loslaatgebied (niet gewoon in de woonwijk), maar wel uitkijken voor fieters, want ze kan dan in de ban raken van de wielen en probeert er achteraan de sprinten. (Dus wij kijken altijd en als er een fietser aankomt leiden we haar gewoon even af met een snoepje). Verder is ze gewend aan paarden, geen probleem.

Als er nog meer vragen zijn hoor ik het wel:)

Ps. Ze gaat trouwens goed om met andere honden.
Pps. Ik ga nog even uitzoeken hoe ik een foto kan posten:)

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 15:24

Bij ons zo je hondje ook kunnen, geen probleem. We hebben nog een andere hond.. Laat maar weten.