Ervaringen bestelling Epplejeck?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Xivura

Ervaringen bestelling Epplejeck?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 10:42

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van de mensen die wat bij EJ hebben besteld via de webshop.
Ik heb nu een week geleden een bontje besteld, maar nog steeds niet binnen terwijl ik dacht dat 't nu toch wel binnen zou zijn .. :Y)

Alvast bedankt!

StephanieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 10:46

bij mij duurde het ook ongeveer 2 weken, product was niet op voorraad.. ik kreeg wel een berichtje in mn mailbox dat het iets langer ging duren, dat vond ik erg netjes! Ze streven ernaar binnen 1-3 werkdagen te leveren, zo niet krijg je een email.

Heb je die niet gehad zou ik er zeker even achteraan gaan! Tot nu toe zijn mijn ervaringen positief.

Lous

Re: Ervaringen bestelling Epplejeck?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 10:58

Jas besteld,twee dagen erna binnen. Meer dan tevreden.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 11:10

Heb ze even gemailt, en ze hadden me niet een berichtje gestuurd want ze waren het vergeten.
Vandaag word het op de post gedaan.

ninne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 14:19

Heb alleen maar goede ervaringen.

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 16:57

Ik heb wisselende ervaringen. Laatste bestelling van een liksteen en deken waren er 2 dagen na bestelling dus dat was helemaal super :)

Een eerdere bestelling van springschoenen en een himalaya steen duurde een dikke 2 weken en toen duurde het nog 1,5 week voor de springschoenen om te komen. Ik had de eerste levering alleen de steen gekregen omdat de springschoenen niet op voorraad waren.

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 17:17

Ik heb eigenlijk meer vervelende ervaringen met EJ dan goede, ook al ben ik wel zeer te spreken over de kwaliteit van de spullen die ze leveren. Maargoed de spullen werden niet geleverd, kreeg daar ook geen bericht van. Klantenservice ingeschakeld maar die waren ook niet erg behulpzaam. Dit is al een aantal keer gebeurd en het maakt mij echt niet uit als de levertijd langer is, maar ik zou het dan wel op prijs stellen om bericht daarvan te krijgen en ik zou het ook zeer op prijs stellen als ik vriendelijker te woord word gestaan door de klantenservice.

Nogmaals , geen kwaad woord over EJ. Ze hebben een ruim assortiment, goede kwaliteit. Bij mij is het alleen dus een paar keer fout gegaan.

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 13:19

Vandaag tot de vaststelling gekomen dat je, als je bij EJ wil bestellen als Belg, nu enkel nog via credit card kan betalen en niet via overschrijving... Erg jammer dit :(
Zou er wel graag een nieuwe bestelling plaatsen, maar niet iedereen heeft een cc natuurlijk...
En er zijn toch wel een heleboel webwinkels die de optie overboeking wél aanbieden!

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 19:26

Ej is wisselend.

Heb je iets besteld wat geannuleerd word.. heb ik erg lang op mn geld terug moeten wachten.
Ook vind ik hun service niet altijd even goed, hangt er vanaf wie je aan de telefoon of in de winkel hebt.
Kwa telefoon mogen sommige echt nog wel een telefooncursus doen }:0

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 19:30

Mijn ervaring is tot nu toe goed.
Pas wat op maandag besteld en woensdag was het binnen.
Zat wel een verkeerd paar sokken 1, terug gestuurd op hun kosten en al vrij snel het goede paar gekregen. :)

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 19:31

Wendy_Chewie schreef:
Vandaag tot de vaststelling gekomen dat je, als je bij EJ wil bestellen als Belg, nu enkel nog via credit card kan betalen en niet via overschrijving... Erg jammer dit :(
Zou er wel graag een nieuwe bestelling plaatsen, maar niet iedereen heeft een cc natuurlijk...
En er zijn toch wel een heleboel webwinkels die de optie overboeking wél aanbieden!

Nog 1,5 jaar dan gaan we over op een Europese betaalmethode :P

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 21:20

Nouja, ik vind het toch wel belachelijk... overboeking duurt hooguit een paar dagen langer, snap het probleem echt niet

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 22:45

Klopt het dat je geen bevestigingsmail krijgt van je bestelling? Op de site staat wel: verwerking, maar bij andere webwinkels krijg je altijd bevestigingsmail.
Heb al wel betaald, maar wak heb besteld is ook (nog) niet op voorraad.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 08:01

Ik heb 2x iets besteld bij EJ en 2x een drama, zeer lange levertijd, na 3 weken had ik een deken een deken die volgens hun op voorraad was nog niet in huis......en heb ook ruim 2 weken moeten wachten op een andere bestelling.

Ik bestel er niet meer snel iets online of het is iets wat zij alleen hebben en ik heb het niet snel nodig.

Mijn ervaring is dat het een rommeltje is, ook de beantwoording op de mail is rommelig waardoor ikzelf geirriteerd raakte, want hoe kan het nu zijn dat je iets op voorraad verkoopt maar er ruim 2 weken op moet wachten -O-

Nu is het wel zo dat mijn vriendin er ook vaker besteld en die is juist tevreden, word snel geleverd enz.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 18:58

Mijn order is opeens weg.. :S En het geld is wel betaald.
Heb er een mail achteraangestuurd met een kopie van de betaling, met de vraag of ze het terug kunnen storten.
Vind dit echt heel bizar :s

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 17:39

mijn ervaring is goed. ik heb een super mooi wedstrijdjasje van hun. dat duurde 3 dagen totdat ik hem in huis had...

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 17:40

mijn ervaring is super :j was heel snel binnen :j

JdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 22:16

Ik heb er 2x iets besteld en geen problemen gehad

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 22:23

Laatst ook iets besteld (weer eens poging gedaan). Binnen 24 uur verzonden en in huis, dus super netjes :j

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 14:41

ik heb wel goede ervaring met ej.
alleen sturen ze helaas (nog) niet naar duitsland anders had ik wel kunnen bestellen

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 14:45

Mijn ervaring als Belg bij EJ is super, zowel qua bestellingen als gewoon in de winkel. Heb nog nooit spullen gekocht van een merk dat ik niet kende en heb nog nooit problemen gehad.
Credit card heb ik wel, is volledig gratis bij mijn bank en daardoor wel handig als je bestelt in het buitenland!
Vind het wel vreemd dat je niet kan overschrijven, bij de paardendrogist kan dat bvb wel, dat is dan weer jammer.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 14:52

Ik bestel er best vaak wat en kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 15:24

Ik krijg mijn geld nu al het goed is binnen 5 werkdagen teruggestord, dus als dat goed verloopt niks aan de hand :)

Aprella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:06

Ik heb een minder goede ervaring met Epplejeck. Het duurde enorm lang voor ik men deken en jas kreeg, bleek dat ze geen huisnummer hadden terwijl die wel ingevult was (fout in het systeem ofzo?) Dus na nog is een hele poos te wachten kreeg ik eindelijk mijn deken en jas aan. Anderhalve week later kreeg ik het voor een tweede keer aan...

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:56

ik WAS tevreden, heb een klacht van de Rambo Duo (een gegronde) die ze niet willen oplossen..(ze hebben het wel geprobeerd maar hebben mij tot 2x toe de verkeerde maat verzonden..) en nu zeggen ze we doen er niets meer aan.

Dat terwijl ik de maat via de email wel een stuk of 3-4x heb doorgegeven en telefonisch ook nog meerdere malen.

Nee mij zijn ze kwijt als klant, jammer want vond de EJ wel heel aardig maar als het zo moet. Het ging om een item wat ik voor 5 euro nieuw kan kopen bij heel veel ruitersport zaken maar EJ vind het blijkbaar te veel moeite. (dat terwijl je 400 euro voor de deken betaald).

En ik moest nog iedere x de verkeerde maat staartriem terug sturen (krijg als het goed is wel de verzendkosten terug...maar tot op heden nog niet ontvangen...)

Dan vind ik het echt een teleurstelling van EJ dat ze bij een item van 5 euro (inkoop prijs zal 1 < euro zijn..zo moeilijk doen).

Haha mijn verhaal past prima onder het kopje stekeligheden van de consumenten bond:-)

(paps is lid dus ik denk dat we maar eens een email gaan sturen)