Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mamendt schreef:tja, probleem is dat ik graag een diep zadel wil zoals bv de New Kent...maar hij is voor op mijn haflinger...
De een zegt dat kan niet op een haflinger zo'n diep zadel daar kom je nooit mee weg...de ander zegt, jawel hoor dat kan....
mamendt schreef:Nou, dat zou niet kunnen omdat een haflinger geen schoft heeft dan komt het zadel door zijn diepte veel te hoog op het paard te liggen waardoor de kans op schuiven groter is.
heidi1973 schreef:ik heb zelf een zaldi
ik heb hem weg bij de olla shop maar zal je dat niet aan raden
het zadel is prima hoor
alleen de survus is er erg slecht en je kunt maanden op je spullen wachten
weet zo niet waar je ergens anders zaldi zadels weg kunt halen
mamendt schreef:Nou, dat zou niet kunnen omdat een haflinger geen schoft heeft dan komt het zadel door zijn diepte veel te hoog op het paard te liggen waardoor de kans op schuiven groter is.
nombrado schreef:heidi1973@Volgens mij had jij je zadel binnen 2 weken , en ben hem ook komen passen binnen die tijd.
dus lange wachttijden gaat bij mij niet op.
enige wat je mij verkeerd had doorgegeven was de singelmaat.
En op die singel moest je inderdaad daardoor wat langer wachten, aangezien je een te korte besteld had.
Welke service had je nog meer gewenst? Dat soort informatie is voor mij altijd belangrijke kritiek.
Als je het ergens niet mee eens bent, of anders zou zien, kan ik daar namelijk weer van leren.
Ik probeer de prijzen laag te houden, en de levertijden kort!
de zadels worden vanuit spanje geleverd binnen 2 weken. (mits geen feestdagen)
heidi1973 schreef:nombrado schreef:heidi1973@Volgens mij had jij je zadel binnen 2 weken , en ben hem ook komen passen binnen die tijd.
dus lange wachttijden gaat bij mij niet op.
enige wat je mij verkeerd had doorgegeven was de singelmaat.
En op die singel moest je inderdaad daardoor wat langer wachten, aangezien je een te korte besteld had.
Welke service had je nog meer gewenst? Dat soort informatie is voor mij altijd belangrijke kritiek.
Als je het ergens niet mee eens bent, of anders zou zien, kan ik daar namelijk weer van leren.
Ik probeer de prijzen laag te houden, en de levertijden kort!
de zadels worden vanuit spanje geleverd binnen 2 weken. (mits geen feestdagen)
de zadel had ik idd binnen 2 weken
maar die zou jij komen brengen en passen
maar je kwam pas weken laten toen ik het zadel al 4 weken had
en ook moest ik opeens gaan betalen voor het langs komen dat was ook niet af gesproken
de singel maat had ik je wel goed door gegven maar haf JIJ verkeerd berstelt
en heb daar maanden op moeten wachten en pas toen ik naar meedere mails (waar ik geen antwoord op kreeg) je eindelijk een keer te pakken kreeg op de telefoon en zei als je niet nu meteen een keer ging leveren ik anders aangifte ging doen voor oplichting kon die opeens wel gelevert worden
dus praat het niet opeens allemaal zo mooi
heb een hele grote besteling bij je gedaan mag je ook wel wat voor terug verwachten
ik bestel zeer zeker niets meer bij jou
heidi1973 schreef:de zadel had ik idd binnen 2 weken
en ook moest ik opeens gaan betalen voor het langs komen dat was ook niet af gesproken
en heb daar maanden op moeten wachten en pas toen ik naar meedere mails (waar ik geen antwoord op kreeg) je eindelijk een keer te pakken kreeg op de telefoon en zei als je niet nu meteen een keer ging leveren ik anders aangifte ging doen voor oplichting kon die opeens wel gelevert worden
heb een hele grote besteling bij je gedaan mag je ook wel wat voor terug verwachten
nombrado schreef:heidi1973 schreef:de zadel had ik idd binnen 2 weken
Het is jammer Heidi, dat je dit op deze manier openbaar neerzet, zonder enig persoonlijke communicatie naar mij toe over je klacht. Dat heb je namelijk mij nooit persoonlijk gemaild.
Bovenstaand heb je mij namelijk nooit gezegd of gemeld. Ik betreur het dat je ervaring nu zo is geweest, en had van te voren duidelijk gezegd, dat de prijzen op de site zonder passervice is. Vermoedelijk is je dat ontgaan of heb je het niet begrepen.
aangezien je het zadel al kende, van een vriendin en je een identiek zadel wilde, heb ik deze voor je besteld, incl de door jou opgegeven maat singel .
Ik hoop in ieder geval wel, dat jij en je paard blij zijn met je zadel.
En zou het in het vervolg prettig vinden als je dit mijn persoonlijk mailt als je klachten hebt.
Op deze wijze, kan ik namelijk niet je klacht in behandeling nemen.
We hebben het hier over meer dan 1 jaar geleden en dit is de eerste keer dat ik dit van je hoor.