Waar denk jij aan als je het hebt over goede ruitersportzaak

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kagiwaga

Waar denk jij aan als je het hebt over goede ruitersportzaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 13:59

Ook naar aanleiding vandat er veel negatieve berichten op bokt staan (vital horse, huppa enz) en ik hier zelf ook een topic over heb vroeg ik mij af wat jullie verwachten van een goede webshop/winkel,
(voor als er al zon topic is sorry heb hem niet kunnen vinden met de zoek optie.)
Dit kan zijn hoe je moet betalen bv kan je met ideal betalen?
of de collectie en prijs kwaliteits verhouding.
Wat verwachten jullie nou van een webschop en wat zien jullie graag?
Laatst bijgewerkt door kagiwaga op 20-01-12 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 14:55

Goede service vooraf via mail ofzo en achteraf indien er iets mis mee is (maat/model/kleur/etc)
Kwalitatief goede producten maar is de ruitershop niet verantwoordelijk voor natuurlijk
Goed advies over vorm en maat
Scherpe prijzen en mooie aanbiedingen
Verzendkostenvrij is ook altijd interessant
Betalen bij voorkeur via ideal
Naamsbekendheid, zou bij een ooteman, ej, divoza(afhalen) ofzo eerder bestellen dan bij een onbekende shop
*edit: Snelle levering!!

Maar punt 1 blijft het belangrijkst, liever 1 of een paar euro extra als je daar goede service voor krijgt... Mijn ervaring met outletwinkels is dan meestal ook zo dat de service ten koste gaat van de lage prijzen...

felicity

Re: Waar denk jij aan als je het hebt over goede ruitersportzaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 20:13

Paardendrogist vind ik een hele fijne webshop om te bestellen.
Ik heb ze wel eens gebeld en gemaild voor ik een bestelling deed plaatsen. En daar werd ik heel snel geholpen. Ook eens een deken besteld die veelste groot bleek te zijn. Gebeld en ze hebben meteen een maat kleiner op de bus gedaan. En die ik al had ook netjes terug gestuurd.
Bestellingen zijn ook vaak de volgende dag al in huis.

De service, klantvriendelijkheid, productkennis, asortiment en is gewoon echt super.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:45

Ik ben wel benieuwd naar de reacties die de mensen hebben op onze webshop,
Wij gaan absoluut voor service, en doen dan ook nooit moeilijk met ruilen. (oftewel we nemen alles terug)
Soms betalen de mensen dan wel een paar cent meer dan bij de concurrent, maar je blijft dus nooit zitten met iets wat niet past.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:51

zooplus
ze leveren altijd erg snel in 2 dagen
en zijn meestal wel erg goedkoop :j

Robbedoesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:54

ben vroeger altijd naar Van Rijs gegaan voor mijn spullen http://www.vanrijs.nl/ als je in de randstad woont, zeker een aanrader om eens langs te gaan. in mijn herinnering hebben ze vooral spullen voor dressuur en mennen. Maar hun winkel is echt gigantisch :D

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:18

Peerke_ schreef:
Ik ben wel benieuwd naar de reacties die de mensen hebben op onze webshop,
Wij gaan absoluut voor service, en doen dan ook nooit moeilijk met ruilen. (oftewel we nemen alles terug)
Soms betalen de mensen dan wel een paar cent meer dan bij de concurrent, maar je blijft dus nooit zitten met iets wat niet past.

Zoals ik al zei zou ik het niet erg vinden om ieeeets extra te betalen voor service maar als het om tientjes verschil gaat zou dat voor mij wel iets zijn om dan maar voor wat minder service te gaan...

Een outletshop met fantastische service moet ik nog vinden! Zal eens in je shop kijken!

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:40

Service, klantgericht, assortiment, verzendtijd en een overzichtelijke internetsite... Vind ik erg belangrijk..
Maar veel via internet bestel ik niet, zie het toch graag eerst voor ik iets aanschaf. Ga dus vaker naar de winkel!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:42

Ik vindt het Drunens Ruiterhuis een erg goede ruitersportzaak. Goede service en een groot assortiment.
Geen idee of ze een webshop hebben.

R0oszs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:49

Ik heb hele goede ervaring met depaardendrogist,

Had laatst een aantal nieuwe dekens besteld op vrijdag, en zaterdag werden ze al gebracht. Een week daarvoor had ik een nieuwe halsterlijn en gelatinaat besteld, levertijd stond 2 weken en ik kreeg het samen met de dekens, super fijn dus. Betaling is fijn, omschrijving en foto's van het product is duidelijk, helemaal top eigenlijk :)

Moet wel zeggen dat dit tot nu toe de enigste webshop voor paarden heb besteld maar heb laatst bij andere site's iets besteld maar dat is gewoon een drama :\

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:52

Ik vind het erg belangrijk dat de site al goed vormgegeven is, dat betekent voor mij dat ik makkelijker de producten kan vinden die ik zoek. Goede klantenservice, lage prijzen en goede levering uiteraard ook erg belangrijk. Moet wel zeggen dat ik nog geen echt slechte ervaringen heb met ruitershops, alleen een keer dat het veel te laat geleverd werd, maar toen wel als 'vergoeding' een zachte borstel erbij gehad.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:06

HAR-->ED

Lady_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:20

De emmers ruitersport in hamont. Wauw echt super!
Ze komen je daar direct helpen, luisteren naar de vragen en eisen die je hebt. En zoeken dan naar het geschikte materiaal.
Ik ben er gistere een deken gaan kopen, de vrouw die me daar heeft geholpen heeft wel zeker een kwartier bij me moeten staan. (mijn paard maakt altijd zijn deken kapot) en samen hebben we daar dan zitten praten over hoe ze dat zou doen.

Ze geven echt supergoed advies en staan direct voor je klaar.
Het moet passen voor jou en het paard. Is dit nie zo, mag je het terug omwisselen/opsturen.
Je kan er alles vinden en tussen alle prijsklasse. Kwaliteit is er ook heel belangrijk.
Ik vind echt een super winkel waar je echt alles vind en voldoen ook aan al mijn eisen!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:26

Moderatoropmerking:
Ik heb reacties die reclame bevatten verwijderd.

horse0spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 16:40

Ik vind deze bv wel heel goed. Hij komt het indien mogelijk zelf brengen en dan kan je passen en het dan evt. meteen ruilen als hij dat bij zich heeft. Het is ook nog eens een heel aardige man die heel goed is voor zijn paarden. +punt !
http://www.helmesleerbewerking.nl

Xip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:02

Als ik aan een goede ruitersportzaak denk dan denk ik aan kwalitatief goede spullen en goede service, maar ook personeel die goed en eerlijk advies kunnen geven en weten waar ze het over hebben. Een extra pluspunt als ze ook nog eens klantgericht zijn en vriendelijk.

Pas_de_Deux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 16:06

In een winkel vind ik het zelf belangrijk als iemand de tijd neemt voor je om je te helpen de juiste keuze te maken. Ook met je meedenkt en eerlijk antwoord geeft op vragen.
Ik werk zelf in een ruitershop en ik merk dat klanten het heel fijn vinden als je uit bijv. de tientallen merken dekens al een paar selecteert waarvan je zeker weet dat het kwaliteit is. Samen kijken naar het budget, naar het model paard, naar de omgeving (staat hij op stal of in een groep) etc.
Je hebt tegenwoordig zoveel merken, ook hele goedkope waarvan de kwaliteit soms gewoon erg tegenvalt. Ook duurdere merken overigens. Sommige mensen zien door de bomen het bos niet meer, wat ik me heel goed voor kan stellen.
Ik vind het echt niet kunnen als een kop thee of het weekendpraatje met een collega belangrijker is dan een klant die al een paar minuten staat te dubben om welke maat jas ze bijvoorbeeld moet nemen. Dit is toch vaak wat je ziet bij de grotere ruitershopketens.

Qua webshop vind ik het belangrijk dat er snel geleverd wordt en dat de communicatie goed blijft. Indien er iets niet voorradig is, wil ik het graag spoedig weten mét de levertermijn, zodat je weet waar je aan toe bent. Eventueel track & trace nummer van je pakket. En mocht er inderdaad iets niet goed bevallen qua maat of dat het toch niet iets is wat je zoekt, zou je het terug moeten kunnen sturen en binnen 7 dagen je geld terug moeten hebben op je rekening. Ook bij uitverkoopartikelen.

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 17:37

Als ik denk aan een goeden ruitersportwinkel dan denk ik aan een groot assortiment met verschillenden maten en kleuren. veel merken en van alles wat aardige persooneel en niet die een beetje rondhangen als je bvb een cap wilt passen en ze gewoon naar je kijken :+
goeden garantie dat als het niet past je het gewoon mag ruilen
en vooral goeden kwaliteit *\o/*