Decathlon

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Kaira_

Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-12 16:23

Hee bokkers,

Ik was opzoek naar nieuwe spullen (rijbroek, cap) en zit niet heel ruim qua geld aangezien ik laatst helemaal los ben gegaan in de stad :+ (rijbroek en cap zijn ook niet noodzakelijk, maar was gewoon even aan het snuffelen). Nu kwam ik viavia bij decathlon uit, goedkoop en mooi spul dus wou er misschien binnenkort even heen. Maar het is een eindje rijden en ik wil dus eerst weten hoe het spul is. Want via de zoekmachine op bokt kom ik veel verschillende verhalen tegen, dit is wel goed en dit niet. En met het kopen van een cap vind ik dat toch wel erg belangrijk. Dus heeft iemand ervaring ?

Alvast bedankt (:

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 16:27

Ik heb hele fijne leren handschoenen die daar vandaan komen, waren €15 euro en heb inmiddels maar een reserve-paar gekocht, voor als mijn huidige zullen komen te overlijden ;) Ze zijn van dun, soepel en zacht leer en in tegenstelling tot mijn veel duurdere handschoenen van Roeckl, gaan deze wel erg lang mee :) Staan alleen niet op de website..

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 16:29

Ikzelf heb er nog niks gekocht maar mijn vriendin koopt er heel veel. vind het zelf er goede kwaliteit en de rijbroeken zitten heerlijk (een keer aangehad) zelf zou ik (persondelijk) toch een cap bij een paardenwinkel kopen die hebben er toch wat meer verstand van. maar voor kleding poestspullen zou ik daar zeker eens kijken

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 16:31

Ik heb 2 paar sokken van hun, 2 dekjes, bontonderlegger, poetskist van hun.

En alles doet het eigenlijk gewoon zoals het het moet doen. Niks slijt ontzettend hard, doe er erg lang mee, en het is ook niet duur daar! :)

Ik moest alleen naar Antwerpen omdat ze in Amsterdam niet hadden wat ik nodig had. Maar dan moet je even op de site kijken wat er momenteel in de winkel is.

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 16:32

chloeve schreef:
Ikzelf heb er nog niks gekocht maar mijn vriendin koopt er heel veel. vind het zelf er goede kwaliteit en de rijbroeken zitten heerlijk (een keer aangehad) zelf zou ik (persondelijk) toch een cap bij een paardenwinkel kopen die hebben er toch wat meer verstand van. maar voor kleding poestspullen zou ik daar zeker eens kijken

Als het een goedgekeurde cap is kan je hem zelf ook prima passen. Paar keer met je hoofd schudden, wanneer hij niet afvalt past hij. Heb je geen "echte" paardenwinkel voor nodig.

didigirl_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 16:33

Ik koop er heel vaak shirts, goede kwaliteit voor een leuke prijs.

xCharming

Re: Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 16:37

ik heb een rijbroek, sokken, handschoenen, chaps, stalschoenen en een halster. er is nog niks kapot of versleten. ik ben wel tevreden over Decathlon! :D

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 16:41

Inmiddels doe ik al 2 jaar met m'n 4 rijbroeken van de decathlon, echt superfijne broeken en gaan dus (bij normaal omgaan met je spullen) lang mee :)!

Ook heb ik een cap,jodhpurs,chaps en sokken van de decathlon en ben daar ook heel tevreden over, deze heb ik tegelijkertijd met de broeken gekocht.

Gewoon doen dus, en er zullen vast wel 'slechte' spullen tussenzitten, maar dit heb je met alles. Zelfs de duurste merken hebben 'losse flodders' ;)

xx

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 16:43

Ik ben heel tereden over de kwaliteit van de Decathlon.
Ik heb er een denk ik 4 jaar geleden een cap gekocht en hij is nogsteeds goed!
Hij is alleen wel heel erg van kleur veranderd! hij was eerst zwart maar is nu een beetje grijs-bruinig!
Maar ik heb er wel vaak mee in de regen gereden dus misschien lag het daaraan.
Alleen hebben ze bij de decathlon niet zo veel variatie.. in verschillende spulletjes!

_Kaira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-12 16:58

Dankjewel :) wordt nu toch wel nieuwschierig en zal er binnenkort is een keer heen gaan..
Welke cap hebben jullie dan gekocht ? Want qua materiaal is er wel variatie in..

L0Tje97

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 17:00

ik koop er weleens wat, en ben tevreden over de kwaliteit, vind dat de spullen vrij lang meegaan, ik heb er ook een cap gekocht, en die is tot nu toe prima!

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 17:13

_Kaira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-12 17:24

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 17:29

roxxxiejjj schreef:
chloeve schreef:

Als het een goedgekeurde cap is kan je hem zelf ook prima passen. Paar keer met je hoofd schudden, wanneer hij niet afvalt past hij. Heb je geen "echte" paardenwinkel voor nodig.

ja dat is wel waar maar aangezien ik niemand ken met ervaring met deze cap heb ik toch liever eentje die wat bekender is :o het is niet zo dat ik zeg dat ze niet goed zijn vind het zelf alleen wat fijner :o al moet ik wel zeggen dat ze er erg mooi uitzien mischien deze topic blijven volgen om verhalen over de cap tehoren
Laatst bijgewerkt door chloeve op 07-01-12 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 17:32

Ik woon dicht bij een decatlon maar ga er niet vaak. Ze hebben gewoon het basis spul zou ik zeggen. Voor wat ze allemaal hebben kun je op http://www.decathlon.nl kijken ;). De kwaliteit/prijs verhouding is prima in orde. Ze hebben hoofdstellen vanaf 20-25 euro voor die prijs zijn ze zeker niet slecht, niet de zelfde kwaliteit als een duurdere en duurder merk maar prima voor die prijs ;).

Ik zie dat er ook een .nl is, even aangepast
Laatst bijgewerkt door Lori op 07-01-12 17:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 17:33

Veel vriendinnen/kennissen die paard rijden hebben caps van de decatlon ik kan eventueel vragen hoe ze bevallen. Ik weet dat ze er tevreden over zijn (de gene die ik weet).

Tequilaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 17:35

Fijne winkel hoor, ze hebben ook prima goedkope dekjes. Sokken blijven bij mij niet zo lang goed alleen, maar ik vermoed dat dat aan mijn chaps ligt.

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 17:43

_Kaira_ schreef:
Ayleen_R schreef:

Oeeh die had ik ook gezien ja.. daar was ik ook over aan het twijfelen ziet er ook mooi uit :j

Ik ben er ook heel tevreden over!!
Ik rij zelf heel veel in een buitenbak ook als het gewoon keihard regent misschien is die van mij daarom zo verkleurt..
Dat is wel pas na 3,5 jaar gebeurt.
Ik kan de cap je zeker aanraden!

iza_viv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 17:48

Ik koop al. Mijn spul bij de decathlon, en ben ere heeeeeel tevreden over.
Mijn cap heb ik nu al 6 jaar, dus ik heb eigenlijk ooi mijn eerste les met die cap gereden!
En ook 9 hard nodig gehad.
De dekjes zijn van hele goeie kwaliteit!
Dus ik ben eigelijk alleen maar tevreden over de decathlon! :-)

x_Fadigho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 17:55

Ik heb Dekjes - Kapjes - Rijbroeken - Poetsspulletjes..
allemaal daar gekocht, aangezien 't goede kwaliteit is & ik er tevreden mee ben.
Zou ik 't je idd wel kunnen aanraden :)

rowanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 18:09

ik woon in Hongarije en hier is paardrijd kleding etc.. nogal duur en ik koop ook altijd bij decatlon en ik ben er erg tevreden mee :)

rowanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 18:10

btw die cap heb ik ook zeker aan te raden

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 18:43

hier zeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrr te vrede
voor de kids voor me zelf
en zou eigelijk moeten voor ons paardje hihi
jammer alleen dat je niet online kan shoppen

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 18:44

o die cap heb ik en die zit super lekker.
alle maten en ook in zwart

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 18:46

Ik ben gek op de spullen van decathlon!
Wij gingen er altijd heen als we in Frankrijk waren. Daar zijn erg veel decathlons.
Haal mij er rijbroeken vandaan. Die zitten héérlijk! Heb ook veel broeken van mondoni,eurostar maar die worden hard en net karton na een tijd. Die van decatlon zijn van lekker stof en lekker zacht.
Ook de hoofdstellen zijn van goede kwaliteit. Verder voelen de dekjes er ook goed aan en de dekens, peeskappen, halsters, handschoenen,sokken en sporen zijn er ook goed. De sokken blijven beter dan de Stapp Horse sokken. Heel erg tevreden over decathlon. Vooral voor die prijs.

Ik heb er trouwens ook een cap op gehad. Zat erg goed en voelde erg stevig.