Nu zullen jullie denken: Weer een nieuw logo toppic?!
.Alleen zou dit toppic er 4 maanden geleden zijn ,maar was helemaal vergeten dat er ook ontwerpers op bokt zitten!
Je hoeft geen prof te zijn (mag wel!
) maar mensen die het leuk vinden of af en toe doen zijn ook harstikke welkom 
Mocht het echt hét ontwerp zijn ben ik zeker bereid een vergoeding te betalen
eventueel krijg je een bon twv 2 gratis fotoshoots
Keuze dusOpdracht:
Het is voor mijn Fotografie.
De naam is Elin Exposure. En qua lettertype mag je het zelf weten
Het logo moet creativiteit uitstralen! Veelzijdigheid (dit kun je bijv. dmv kleur uitstralen) en er moet een tekentje bij.
En daar begint het probleem voor mij .. (ik ontwerp zelf ook nog weleens wat) word het een dier? Zo ja wat voor dier.
Ik ben zelf veel bezig met actiefotografie dus dacht al aan een hond door hoepel (niet te uitgewerkt,als in grove lijnen die wel laten zien wat het is) ,maar dan lijkt het alsof je alleen maar honden actie fotografeerd.
Naast actiefotografie doe ik gewoon portret van mens en/of dier (de ''normale'' fotoshoots die veelal hier worden aangeboden @ bokt)
Of word het geen dier maar bijv. van die ''verfspetters'' dat je logo met veel kleur + paar verfspetters echt uitstraalt van: Let op! Creatief etc.
Dus qua dat moet je het zelf invullen! Ik sta open voor veel ideeën en natuurlijk samen overleggen tot we tot een goed eindlogo komen!
Kortom een creatieve uitdaging. En ik daag jou/u uit!
Dit is een serieus toppic , Ik ben niet iemand die iedereen vanalles laat ontwerpen en dan niet meer reageer of wat dan ook.
+ Ik zoek net zolang tot ik een geschikt logo heb en zal regelmatig updates in dit toppic plaatsen
Groetjes Elin

) of je kan voor een dienst kiezen : In dit onderwerp 2 bonnen voor fotoshoot
maar mijn moeder heeft een belangrijke klus gekregen