Hoi , ik zou graag wat info over deze stal willen horen. Dan bedoel ik vooral ervaringen en omgang met de paarden. de stal heeft helaaa geen website dus kan daar niks vinden. uiteraard kan ik bellen maar zou graag eerst zo waten horen.
ja dat had ik ook gelezen ja. maar zou graag nog wat meer reacties willen horen. heb ook contact met iemand die daar staat, maar afspreken valt niet mee vanuit mijn kant:D sta nu ook op een superstal dus wil even goed weten waar ik eventueel aan begin.
zoals je weet sta ik met veel plezier op deze stal Lekker rustig, respect voor elkaar en voor de paarden heerlijk veel sociaal contact en buitenlucht. Als je nog meer wil weten hoor ik je wel
En het opstrooien? Dat wij daar, meer dan een jaar terug, gingen kijken was dat echt heel weinig!
sparretje
Geplaatst: 02-01-12 20:47
We mesten zelf en wat mij betreft ligt er iedere dag echt genoeg stro in de box. Hoeveel je eruit haalt heb je natuurlijk zelf in de hand, maar ik zie eigenlijk bij iedereen een lekker strobed in de box
plientjedres
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-12 22:17
ja mar ik weet het, ik ga binnenkort echt kijken. maar het is een flinke stap, sta nu weer op de manege maar de weidegang mis ik zo. dat is daar echt het hele jaar door he? en wat betaal je daar ook alweer aan stalling?