Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CleovG schreef:Wat toevallig. Ik dacht gisteren nog aan hoe het met deze man zou gaan.
Vroeger hebben we redelijk wat miskopen gehad, maar via Alex konden we toch steeds een mooie oplossing vinden. Vond het altijd een bijzondere man.
De laatste keer dat ik hem gezien heb is wel bijna 8 jaar gelden denk ik... Ben benieuwd hoe het er nu gaat/ is
Caesar schreef:ook hier geldt weer, de kans dat je bij een handelaar een miskoop koopt is heel groot. Het heeft geen zin om dan te gaan piepen, er is niet voor niets een gezegde: goedkoop is duurkoop. en dat begint al bij de eigenaar die zijn slechte paard de handel ingooit. Uiteindelijk draait het om de centen. De eigenaar wil nog wat verdienen, net als de handelaar, koper wil niet veel uitgeven. Plaatje rond. Houd je ogen open en denk na, het ligt niet alleen aan een handelaar.
Patty83 schreef:Ken meer paarden die bij hem gekocht zijn en na jaren nog prima in orde zijn. Maar ook 1 die iets bleek te mankeren. Eigenlijk zoals bij zoveel handelaren dus, gewoon laten keuren!
rhijnauwen schreef:Kan het stamboek je misschien verder helpen, of zaten er geen papieren bij? Of wellicht via een haflingerforum?