Gezocht: fotograaf voor mijn paard (Twente)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Gezocht: fotograaf voor mijn paard (Twente)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 17:54

Hoi,
Ik wil van het voorjaar een mooie fotoshoot van me paardje laten maken.
Ik ben dus op zoek naar iemand die dat voor mij wil doen voor een leuk prijsje, ben of ken jij iemand die mij kan helpen?

xMarieke

Re: Gezocht: fotograaf voor mijn paard (Twente)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 17:58

FK -> EA-GZ

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:05

Verstandig om te wachten tot het voorjaar qua weer (en vacht/conditie bij de meeste paarden) :)
Misschien kan ik je helpen, laat ik me even kort voorstellen. Mijn naam is Nikki de Kerf en sinds enkele jaren fotografeer ik onder de naam 'Fotogenikki Fotografie'- online op http://www.fotogenikki.nl. Op de website vind je onder 'Portfolio' een overzicht van mijn werk. Het meest recente werk staat daar echter nog niet op, maar is wel te vinden op mijn Facebook pagina: http://www.facebook.com/pages/Nikki-de- ... 4714750207

Natuurlijk is 'een leuk prijsje' voor iedereen verschillend, dus daar kan ik helaas niet over oordelen :) Wel kan ik vertellen dat een fotoreportage bij mij €65,00 kost, en dat ik doordeweeks (m.u.v. feestdagen en schoolvakanties) geen reiskosten reken. Ik bied twee pakketten aan: een digitaal pakket of een pakket met afdrukken al bij de prijs inbegrepen. Meer informatie daarover vind je ook op de website onder 'Tarieven'.

Mocht je nog meer mensen vinden op dezelfde stal of in dezelfde stad/dorp, dan kunnen jullie de fotoreportage op dezelfde dag proberen te plannen. Omdat ik dan maar één keer een stuk hoef te reizen, geef ik groepskorting!
Twee fotoreportages op één locatie (en één dag) kosten dan slechts €55,00 per reportage.
Drie fotoreportages op één locatie (op één dag) kosten nog maar €50.00 per reportage.

Mocht dit je wat lijken dan kan je altijd een PB sturen, of een e-mailtje doen naar info@fotogenikki.nl - ook voor vragen of meer informatie natuurlijk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:37

hoi nikki,
wou ook zowiezo tot het voorjaar wachten ivm met wintervacht en blubberzooi overal :D
Klein prijsje zeg ik wel maar bedoel er meer mee, geen hoofdprijzen maar wel belangrijk dat er mooie foto's uit komen, eventueel fotoshoppen enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:50

Herkenbaar, zowel de dikke vacht als de blub haha :D
Bedankt voor de verduidelijking! Wat betreft photoshop overigens: de foto's die ik lever worden altijd nabewerkt, maar echte beeldmanipulaties (andere achtergrond etc) zitten niet bij het pakket in ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:53

nee oke, dat bedoel ik ook nabewerkt :D ik neem zo even een kijkje op je site!

Nicolet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:18

waar zou de fotoshoot plaatsvinden? (welke plaats) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 09:56

In tubbergen