Vanwege steeds verder oplopende irritaties en het niet houden van de afspraken ben ik en een vriendin op zoek naar een andere stal. Het gaat om 2 paarden (2 merrie's) en 2 shetlanders (merrie en ruin).
We vinden het belangrijk dat de paarden ook in de winter een aantal uren per dag naar buiten kunnen. 1 van de merries heeft een peesklap gehad en is hier nog herstellende van dus het is voor haar belangrijk dat ze op een egaal stukje land kan staan, waar geen grote kuilen inzitten. Ook mag ze nog niet op zand staan van de dierenarts. Een goede buitenbak heeft zeker onze voorkeur, een binnenbak hoeft niet.
Op de stal waar we nu staan betalen we 335,- per 2 (paard en shetlander), voor rond dit bedrag zoeken wij een stalling in de buurt van Alkmaar/Heerhugowaard.
Ik sta bij Stal Koopman, in Bergen. Ik weet niet of er plekken vrij zijn, maar het is wel een super stal ! Het heeft een goede buitenbak, goede egale weilanden en je kunt een stal huren. Misschien eens leuk om te kijken. Mja, hopelijk heb je hier wat aan !