Ik heb op stal een ijzeren kruiwagen. Nu is de band volledig leeg en met dit natte weer door een natte zand paddock word dat steeds zwaarder.
Nu kan ik dus of een andere kruiwagen halen, maar is nog best aan de prijs en op mp is er niets te koop in de buurt. Ik had al op 1 adv op mp gereageerd voor alleen een wiel, maar geen reactie nog.
Nu kon ik vandaag ivm slechte weer niet mesten en morgen dus dubbel werk en wil dan goede kruiwagen, of een heel wiel.
Weet iemand een goedkope winkel kop noord holland?
Ibbel, bedankt, maar zoals caira idd zegt heb ik m morgen nodig. De rest van de week ben ik er namelijk alleen in het donker en band verwisselen is wat makkelijker als t licht is ha ha. En morgen móet ik dubbel uitmesten, dus wil dan band hebben.
't Was meer als tip voor een volgende keer. Agradi is een prima site voor losse onderdelen voor van alles en nog wat Ik heb altijd een setje binnen/buitenband op voorraad liggen bv. Heb meerdere kruiwagens, en 's morgens als het heet is wil er wel eens een uitgedroogde buitenband klappen bv. Bij gewoon lek rijden plak ik de binnenband gewoon met fietsplakspullen.
Tamadine
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-11 21:57
.
Laatst bijgewerkt door Tamadine op 16-12-11 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Tamadine
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-11 21:57
Ibbel, bedankt voor de tip, ga ook.zeker onthouden. Ik sta alleen pas 3 weken hier op t land/stal en eerst was wiel beetje zacht en toen heeft eigenaar andere wiel onder gedaan, maar die bleek dus helemaal lek ha ha. Is dus niet mijn kruiwagen maar voor mijn eigen gemak ga ik nu zelf ff op zoek,.zodat ik.niet afhankelijk ben. Maar wil dus niet teveel aan betalen ha ha.
Nou bij Gamma en Karwei geweest. Karwei alleen een band voor 35 euro, is me iets te duur. Gamma had nieteens kruiwagens... Balen dus. Nu kreeg ik net belletje van lans eigenaresse. Zij hadden 2 kruiwagens en nu heeft ze 1 goede bij mij op het land gezet. Ik helemaal blij dus