Wow-dealer omgeving limburg/Vlaams-brabant (België)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Katia_L

Wow-dealer omgeving limburg/Vlaams-brabant (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 17:48

Hoi iedereen, :)

zoals het onderwerp al aangeeft ben ik opzoek naar een wow-dealer omgeving Sint-truiden / Halle-booienhoven
aangezien ik interesse heb ik de aankoop van een wow. Liefst iemand die aan huis komt.

Ook gewone zadelpassers zijn altijd welkom want blijkbaar is het erg zeldzaam in onze streek om een zadelpasser
te vinden die ook aan huis komt. :(

Alvast bedankt, groetjes!

MilouNigel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 17:55

Ik was ook op zoek naar een wow-zadelmaker nadat Arie failliet is gegaan (mijn zadel is door hem aangemeten)Ik heb op horse event gevraagd wie ik het beste kon laten komen. Ik kreeg toen als tip Linda Geilen uit Jabeek.
Ik was erg over haar te spreken. Zeker omdat mijn paard niet de geduldigste is. Ze heeft alle tijd voor hem genomen en kwam met goed advies. Ze is erg vakbekwaam en weet wat ze doet.
Ze kon op vrij korte termijn komen, ook niet onbelangrijk. ;) Ik zou haar zeker aanraden.

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 18:57

Sibyl De Jager uit Duffel! Ze komt in heel Vlaanderen.

Revanches

Re: Wow-dealer omgeving limburg/Vlaams-brabant (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 09:05

HAR-->EA-GZ-Diensten

eevie1

Re: Wow-dealer omgeving limburg/Vlaams-brabant (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 11:54

Kerry sharp is ook waanzinnig goed! Ik heb laatst ook mijn zadel bij hem gekocht en hij is echt heel goed. het is wel een Engelsman, die alleen maar Engels spreekt. Hij is echt heel erg goed. Een vriendin heeft hem mij aanbevolen en hij neemt enorm veel tijd voor je. Hij is heel erg kundig en heeft enorm veel kijk er op!