hallo ik krijg heel misschien een paardje maar ik moet een stalling vinden die niet te duur is aangezien ik het zelf moet betalen. het mag in hoorn,zwaag,blokker en bobbelijk . het liefste met een bak en weiland.
Venhuizen is te ver neem ik aan? Hoe meer je bij Hoorn vandaan gaat hoe goedkoper het meestal word. Wat is je budget, oftewe wat versta je onder 'goedkoop', wil je dat er gemest/gevoerd word, moet voer bij de prijs inzitten of koop je dat zelf? Ik ken heel wat stallen in de omgeving maar moet wel wat meer info hebben, wil je bijvoorbeeld helemaal geen stal? Dat word sowieso wel wat lastig aangezien we hier kleigrond hebben en het dus bijna geen doen is je paard het jaar rond op de wei te houden.
ik had een stalling bij mijn verzorgpony maar mijn ouders vinden het te ver maar dat vind ik niet. ik kan hem daar gratis stallen maar me ouders doen moeilijk. het zou fijn zijn als er bij de stal wel alles bij zit. en gw niet te duur.
dus: box, ruwvoer, krachtvoer, bodembedekking, wil je zelf mesten?\ Wat wil/kan je er max aan uitgeven per maand, met 'niet duur' is het moeilijk zoeken, wat ik 'niet duur' vind kan voor jou wel de hele wereld zijn Wat voor pony gaat het om? Zag dat je met een shet bezig was, gaat het daarom? Hoe oud is hij?
nou ik weet niet of het door kan maar als ik die zou krijgen hij is 8 maanden. maar het is niet zeker en anders duurt he tnog wel even maar ik meot alvast informeren. ik d8 aan de 50/100 euro per maand. ik weet het het is weinig maar ik moet nog sparen en alles.
heb je op marktplaats gekeken naar stalling? er staan best veel stallen die niet heel duur zijn in de buurt van hoorn. En met een shet ben je vaker nog iets goedkoper uit met stalling, maar DA kosten, hoefsmid, voer enz blijven helaas erg duur. Ik woon zelf in Wervershoof, en weet hier nog wel een paar stallen. maar dat is iets te ver voor je denk?