Oude aflevering Veronica programma gezocht!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IreneEl

Oude aflevering Veronica programma gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 21:12

Wie kan mij helpen met mijn zoektocht?

Ik ben op zoek naar iemand die in bezit is van oude afleveringen van het veronica-programma “als je van paarden houdt” van het jaar 1997.

Hierin wordt Reinier Keurhorst uit Emst geïnterviewd over zijn paard Askari, die genomineerd was voor de titel kwpn-paard van het jaar. (Later is dit paard trouwens voor Engeland uitgekomen bij de Olymische Spelen in Sidney in 2000)

Aangezien dit de enige bewegende beelden van mijn overleden schoonvader zijn, zou ik heel graag voor mijn man deze aflevering op band of dvd willen hebben.

Bij het archief van RTL hebben ze alle afleveringen nog wel op banden, maar die zijn opgeborgen op uitzenddatum. Aangezien ik niet precies weet welke datum het uitgezonden is heb ik daar niet veel aan.

Heeft u enig idee hoe ik hieraan kan komen of weet iemand hoe ik de datum van uitzending kan achterhalen?

Revanches

Re: Oude aflevering Veronica programma gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:04

OV-->EA_GZ_Diensten

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 21:12

Je zou een poging kunnen wagen ,Beeld en geluid in Hilversum te bellen en te vragen of dit met een beetje zoek-werk voorelkaar te krijgen is. Hoop voor je vriend dat je het voorelkaar krijgt.

IreneEl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-11 21:25

heb ik ook al gebeld... er is maar een aflevering daar in het archief en die is uit 2000...

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 21:34

Jammer....