Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ingeborg86 schreef:@ paardjes123: Ik geloof dat je bij stal Tesselaar heel veel zelf moet doen, toch? Nou vind ik dat niet zo erg, maar ik werk ook fulltime, waardoor ik liever meer betaal en dat het dan gedaan wordt. Ik sta nu bij Elly Zon. Echt prima naar m'n zin, maar dit wist ik van tevoren niet. Sta er namelijk pas vanaf augustus. Ik heb geen idee voor hoelang ze maar 2 uur per dag naar buiten gaan. Het land is nu gewoon te nat, dat gaat gewoon niet meer lukken en de paddock waar ze in komen te staan is nou niet bepaald groot...
@ Sempre: ja...daar komen ze idd veel buiten. Helaas heb ik net gebeld en blijkt dat ze echt helemaal geen plekje meer hebben. Ik heb dus maar m'n gegevens achtergelaten en hou m'n vingers gekruisd dat ze snel een plekje heeft
Zijn er nog meer ideeen?
Ingeborg86 schreef:Wat betaal je bij Tesselaar voor all-in en wat krijg je ervoor? Ik weet dat een hoop mensen het wel redden met een fulltime baan, maar ik werk in het onderwijs en maak dus rustig weken van 50 a 60 uur, waardoor ik echt geen zin meer heb om ook nog die stal uit te mesten enz.
Arie Maters daar ben ik mee bekend...Noordelicht ook. Ik rij er regelmatig langs en bedenk dan iedere keer dat ik m daar liever niet neerzetIk heb Piet Spel geprobeerd te bellen, maar die was niet te bereiken.
Ja, ik zei ook al dat ik het echt prima naar m'n zin heb bij Elly, maar de situatie is nu ook dat mijn paardje nog 2 weekjes stilstaat. Hij moet nog goed uitzwaren enz, dus ik wil hem niet belasten. Daarom schrok ik ook zo erg dat ie nog maar 2 uurtjes naar buiten gaat....dan krijgt ie namelijk ineens wel heel erg weinig beweging...
hotchocolat schreef:Schuin tegenover Elly Zon zit toch ook nog een boer die stallen verhuurd?
hotchocolat schreef:Als dat die man is die ook in paarden handeld dan bedoel ik idd die. Ik ben daar wel eens bij een paard wezen kijken.
Het was er geen luxe maar soms is het kiezen.
Dat uurtje buiten was voor mij toen ook een van de reden om mijn paard te verplaatsen.
Weiland gaat bij ons ook niet meer. Ik heb dit jaar een stuk bestraat waar ze nu op lopen (met inloopstal).
Tussen Julianadorp en Den Helder vlak bij een tankstation en een rondtonde zit er ook een (als hij daar nog zit)
Missbambie schreef:Sassieja schreef:Stal Haaster en de Jong eens proberen?
Grapjas!! wie wil daar nou zijn paard stallen....