Voor mijn dochtertje van 6 ben ik op zoek naar een stukje weidegang waar zij een hele brave shetlandpony (merrie) mag plaatsen. Het liefts in Beuningen/Ewijk/Winssen/Weurt/Wijchen en met een schuilmogelijkheid. Maximaal bedrag wat we willen uitgeven per maand is 40 á 50 euro. Wie kan ons helpen?
http://www.staluniek.nl/index.html Zij zitten in Beuningen en hebben inloopstallen. Prijs is iets hoger, maar wel inclusief hooi en strooisel etc. Voor 40-50 euro is het met de huidige hooiprijzen ook bijna ondoenlijk.
Bedankt voor het snelle antwoord! Ik zoek ook iets excl. hooi. De pony is al te dik en heeft genoeg aan een schrale wei. Mocht er voeding (brok of hooi) nodig zijn als alles is bevroren in de winter dan zorgen wij daar zelf voor. Ik ga kijken op de link die je me gaf. Bedankt!
CoCha
Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-11 12:10
Helaas, Wijk bij Duurstede is echt te ver, bijna een uur rijden vanuit ons (Beuningen)
Hahahaha, maakt ook niet uit, vind het al super dat je meedenkt!
Pentax
Geplaatst: 01-12-11 12:12
Paarden hebben absoluut wel buikvulling nodig. Wilde je wat links sturen, maar voor minder dan 100 ga je het bij familie nog niet vinden nu. Succes.
CoCha
Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-11 12:14
De shetlander is nu nog van een vriendin van mij. Daar staat ze ook alleen maar op een schrale wei en krijgt verder niets extra.
Bij de link die fjordnina me gaf kost de stalling van een shet ook maar 60 euro (en dat is ook nog inclusief voeding), dus onder de 100 kan zeker. Jammer genoeg zit deze stalling te ver weg!
Misschien kan je ergens in de buurt kijken of er een weitje is waar nu ook shetjes staan? Dan kan je het misschien aan die mensen vragen of ie er bij kan
Laura_x_
Geplaatst: 01-12-11 15:46
Hooi is buikvulling. Nu heeft een shetlander niet veel nodig, maar ik zou het hooi zeker niet 'afschaffen', ook al is het maar een plekje per dag
Inmiddels weidegang gevonden voor 30 euro per maand incl hooi, ontworming en dagelijkse verzorging, dus helemaal top!!
appelbee
Geplaatst: 17-12-11 00:23
Hoi, ik ben voor mijn zoontje ook op zoek naar stalling van een shetlander merrie in de buurt van Beuningen. Mag ik vragen waar jij de stalling voor jullie pony hebt gevonden?