Aanvraag logo

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Chaelle

Aanvraag logo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-11 08:51

Hallo allemaal!

Binnenkort starten wij thuis met een nieuw concept en we hadden daarvoor graag een logo gebruikt. Omdat ik zelf helemaal geen krack ben met Photoshop e.d. zou ik aan de creatievelingen hier willen vragen of zij zin hebben om eens iets te proberen.

Ik had graag een logo geruikt dat iets weergeeft van paarden. Hoefijzers, een paardenhoofd, een paard dat bokt, ... Indien jullie echt veel kunnen, had ik het liefst een paard gehad met een sulky omdat het concept daarover gaat. Het logo had ik graag in zwart/wit, en de tekening gewoon in het wit (dus niet ingekleurd met zwart zoals hieronder).

Hieronder een logo dat ik op google heb gevonden, zoiets mag het ook ongeveer worden als dat echt zou lukken.
http://us.123rf.com/400wm/400/400/manna ... driver.jpg

Ik weet niet of het topic hier op de juiste plaats staat. Indien niet mag het verplaatst worden. Als niemand mij hier verder kan helpen zou ik graag van jullie weten bij welke personen ik hiervoor wel moet zijn.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Naborah

Re: Aanvraag logo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 08:53

Als ik de tijd vind wil ik wel wat proberen, maar gezien ik het nogal druk heb kan ik niets beloven. Wat je zoekt is eigenlijk een 'tekening' van een paard met sulky (alleen zwarte lijnen)?

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-11 10:52

Ja, zoiets ongeveer :)

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 19:15

Waarom koop je het plaatje dat je met Google gevonden hebt niet? Dat is een stockbeeld wat daar denk ik goed voor geschikt is, en de prijzen van http://www.123rf.com zijn erg laag..

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 23:47

Hier is nog meer hulp in aantocht :)

Ben grafisch vormgever en heb veel ervaring met het maken van een logo.
Dus mocht je interesse hebben, mail me even info@karenborgers.nl

Het is trouwens niet aan te raden dit in photoshop te maken, Illustrator is hier geschikter voor. Dan kun je namelijk het logo zo groot afdrukken als je maar wil en is het ook makkelijker te toe te passen. Uiteraard kun je dan dat bestand daarna ook opslaan als fotobestand zoals een jpg. :)

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-11 10:59

Eline schreef:
Waarom koop je het plaatje dat je met Google gevonden hebt niet? Dat is een stockbeeld wat daar denk ik goed voor geschikt is, en de prijzen van http://www.123rf.com zijn erg laag..

Dat plaatje is toch niet echt helemaal wat ik zoek. Het is een goed voorbeeld, maar ik heb toch een ander beeld in mijn hoofd.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 20:12

Mocht je nog hulp nodig hebben..
Ik heb o.a. van Hypofocus het logo gemaakt:

Afbeelding

Meer info: karlijn@biird.nl

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:01

UK -> EA-GZ