[enq] Enquete deelnemers voor mijn onderzoekje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Karina_S

[enq] Enquete deelnemers voor mijn onderzoekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 15:00

Hoi allemaal,

Ik ben aan het afstuderen van mijn opleiding 'Gedragstherapie voor Paarden' van Tinley.
Hiervoor moet ik wel eerst mijn eindonderzoek afmaken en hier heb ik jullie hulp nog bij nodig!

Ik wil graag onderzoeken of er verschil is in het gedrag van 'warmbloeden' en 'koudbloeden' die op stal worden gehouden.

Mijn vraag aan jullie is, als jouw paard aan onderstaande criteria voldoet, of je dan vóór 9 december 2011 mijn enquête in wil vullen via: http://www.thesistools.com/web/?id=218196. Je mag mij ook altijd even mailen als je nog vragen hebt of het via de mail wil ontvangen.
(De enquête kost hooguit 10 min. van je tijd).

Dit zijn mijn criteria:
-Heb je een ruin?
-Is hij ongeveer tussen de 7 en 18 jaar oud?
-Staat hij minimaal 18 uur van de 24 uur individueel in een box?
-Deze rassen heb ik nog nodig: 4 Tinkers, 1 Fjord, 3 Friezen, 4 Shires, 4 Groningers en 5 Andalusiërs of Quarter Horses of andere warmbloeden.

Als je zo'n paard hebt en een enquête van 18 vragen in wilt vullen (ik heb geen persoonlijke gegevens nodig) hoor ik het heel graag van je!!
Alvast heel erg bedankt!

p.s. Ik doe verder niks met de gegevens, ze worden alleen voor mijn onderzoekje gebruikt, het wordt niet gepubliceerd of iets dergelijks en ik heb zelf geen oordeel over hoe je je paard houdt.

Groetjes,
Karina.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 15:03

OPG-->EA-GZ-Diensten