uggs sale highkoo bestellen in Amerika?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

krause1116

uggs sale highkoo bestellen in Amerika?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 16:17

Ik heb even een vraagje. Volgens mij heeft er ooit een topic gelopen over Uggs waarin iedereen aangaf waar ze ze besteld hadden enzo. Ik wil nl. nog een paar uggs gaan bestellen in amrika...gezien de dollar enzo is dat natuurlijk hartstikke handig. Heb al een paar, dus weet inmiddels de maat Maar nu wil ik dus een betrouwbare site hebben. Is de officiele site van ugg australia een beetje handig? Wil ze het liefst daar gewoon bestellen en zag ook dat je ze naar Nederland kan laten shippen. Maar wil dus eigenlijk wat ervaringen horen

Thanx!

PS : nee ik ga ze niet in de zomer dragen en reacties als "die dingen zijn lelijk" kunnen ook achterwege blijven...dat weten we nu wel

xSimonee

Re: uggs sale highkoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 16:49

www.winkelindeusa.nl kun je ze bestellen uit amerika, dat is een nederlandse vrouw die in amerika woont, ook gewoon nederlands praat. Je kunt dat alle soorten bestellen en je krijgt ze ook gewoon!

Met www.uggaustralia.com heb ik geen ervaring, met de bovenstaande wel.

Revanches

Re: uggs sale highkoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 13:18

HAR-->EA-GZ-Diensten

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 13:20

Ik heb ze vorig jaar via 123USAimport besteld, ging prima, werd goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling.