heeft er iemand ervaring met de online shop horse trade web

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

natascha10

heeft er iemand ervaring met de online shop horse trade web

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 03:16

hallo mijn vraag was of er iemand ervari,ng had met de online winkel horse trade web
heb daar 2 dekens besteld en in september betaald ma heb ze nog altijd nt na 10 mails sturen krijg je dan een reactie heb ze nt in voorraad ma half oktober wel braaf gewacht eind oktober nog niks mail nog eens een stuk of 5 mails krijg ik eindelijk reactie ja ze gaan er volgende week zeker bij zijn verstuur je ze dan op zodra ze de post opgaan zal ik je mailen nu zijn we half november heb nog niks ontvangen heb nu een mail gestuurd da ik de bestelling annuleer en da ik graag mijn geld terug gestort wil binnen de week benieuwd of ik reactie ga krijgen moet mss wel 10 keer da mailen.iemand da ook al meegemaakt bij die winkel

Revanches

Re: heeft er iemand ervaring met de online shop horse trade web

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 13:44

HAR-->EA-GZ-diensten

Surprise_Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 13:46

Jep, eerst voor een pad, uiteindelijk wel de verkeerde, de opdruk was bijna hetzelfde, hij was alleen duurder! :Y)
Ook een winterdeken besteld in juni, kregen ze in september pas in paardje dr maat binnen zeiden ze, nah... nog steeds geen deken gezien, hoor... :n

natascha10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-11 00:26

heb vandaag eindelijk de dekens ontvangen.nu zaterdag passen of ze de juiste maat hebben opgestuurd.weet een ding bij deze online shop bestel ik niks meer dan liever bij de shop loesdau van duitsland heeben ze ook mooi dekens en materialen en ze verzenden het heel rap ze sturen je een mail als het op de post gaat en via een link kun je volgen wa je pakket is

natascha10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 18:05

heb de dekens gepast eentje past en de andere is een maatje te klein

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 16:34

Heeft er iemand recent nog bij ze besteld?

Ik heb al een paar keer contact met ze opgenomen via het contactformulier, maar daar komt geen reactie op. Ging ze net bellen maar toen bleek de batterij dood, dus dat wordt nog ff wachten.

Zou graag deze bestellen, maar heb liefst eerst ff meer info over de effectieve maten.
http://www.horse-trade-web.be/index.php ... 46&lang=NL