vanaf half maart start ik met mijn stage (3maand) in Berlijn. Nu ik weer volop aan het rijden ben en mijn hartje het niet aankan de paarden zo lang te moeten achterlaten ben ik aan het rondkijken naar stallingen daar in de buurt. Ik zal werken in Berlin Mitte maar mijn appartementje moet ik nog zoeken. Normaal ga ik eind januari/begin februari langs om appartementje vast te leggen en om stallingen te bezoeken.
1 must : weidegang en graag zoveel als mogelijk.
Hebben jullie aanraders? Of weten jullie echte afraders? Laat maar komen!
Ik ken maar 1 manege/pensionstal in Berlijn, en das Onkel Toms Hütte. In mijn herinnering vrij groot.. binnen en buitenbak en hele mooie uitrijmogelijkheden (ligt in de grunewald), maar tis jaaaren geleden dat ik er voor het laatst geweest ben.
Verder aardig jaloers....Berlijn is fantastisch....
GamblersCup
Geplaatst: 04-11-11 18:02
Als ik bij google.de "Pferdehof Berlin" intik, verschijnt er al een hele lijst. Maar Berlin is groot en ik denk dat je beter eerst te weten kunt komen waar je komt te wonen... voordat je paard op 2 uur rijden verderop staat. Berlin is geen fijne stad om met je auto te rijden, 90% van de mensen maakt dan ook gebruik van de Bahn.
Ik zou ook onder "Pferdepension" en "Reiterhof" kijken. Weten waar je ongeveer komt te wonen is idd. ook wel handig.
GamblersCup
Geplaatst: 04-11-11 20:00
Ja, "Pferdehof" was maar even een snel voorbeeldje. Er zijn maneges, privéstallen, pensionstallen etc. Maar pas als je weet waar je zelf terecht gaat komen, heeft het zin in die bepaalde omgeving te gaan kijken.
Pferdehof is prima, hoor. Niks mis mee. Ik dacht ik vul even aan wat zoektermen in het Duits betreft . Ben het helemaal met je eens wat het tijdstip van zoeken betreft. Anders ben je echt giga-veel tijd met reizen kwijt.
GamblersCup
Geplaatst: 04-11-11 22:49
Tina1965 schreef:
Pferdehof is prima, hoor. Niks mis mee.
Ehm nee, daar is inderdaad niks mis mee, meest standaard naam hier