Ervaring met ponypret.com?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

soooophx

Ervaring met ponypret.com?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 16:24

Hallo, ik weet niet of het hier goed staat.
Maar wat ik wou zeggen is dat ik laatst een reflectiedekje heb besteld op een site.
Ik had die site via bokt en ze zeiden dat ie veilig was.
Ik heb dus zo'n dekje besteld nu krijg ik in mijn mail uw bestelling is afgewezen..
Maar we moesten al vooruit betalen..
wat denken jullie het is deze site: ponypret.nl

Elinexx

Re: ervaring ermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:04

ponypret.nl is volgensmij wel betrouwbaar hoor! =D

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:14

Mag ik vragen wat je met het dekje wilt doen? Ik weet dat het offtopic is, maar een reflecterend dekje haalt niks uit in het donker, aangezien auto's over het algemeen van achter of voor komen, en dan richten de lampen dus niet op de zijkant. Dit geld ook voor dekens zonder borstvlak en verlengd stuk over de staart.

En voor de rest, kijk even of het geld terug is gestort, zoniet stuur even een mailtje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 08:20

VP->TAO

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:35

De website is Ponypret.com
Bij ons worden bestellingen automatisch na 7 dagen uit het systeem verwijderd als deze nog niet betaald zijn.
Om die reden was jou bestelling afgewezen.
Inmiddels is de betaling ontvangen, en het dekje wordt zo spoedig mogelijk naar je verzonden.

soooophx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-11 22:23

HTM schreef:
De website is Ponypret.com
Bij ons worden bestellingen automatisch na 7 dagen uit het systeem verwijderd als deze nog niet betaald zijn.
Om die reden was jou bestelling afgewezen.
Inmiddels is de betaling ontvangen, en het dekje wordt zo spoedig mogelijk naar je verzonden.

ja dat wist ik inmiddels al")
Fijn!
Groetjes

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 13:16

TAO-->EA-GZ-Diensten

iza_viv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 13:31

hele fijne site ik heb er een dekje bandages en een halster van en die zijn gwn binnen gekomen

soooophx

Re: Ervaring met ponypret.com?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-11 22:47

Bokkers, don't werrie ik heb m'n dekje inmiddels binnen !
Erg fijn.
Dus ik zeg slotje!

Ziezooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 13:54

Ik heb een bijzonder slechte ervaring met Ponypret. Een tijdje terug heb ik een halster voor mijn paard besteld op hun website. Er stond bij dat het maat full was, maar het halster paste nog niet eens bij mijn pony. Ik heb de boel netjes terug gestuurd en kreeg ook netjes (een deel) van mijn geld terug.

Het bleek dat ze de verzendkosten niet terug sturen naar de kopers. Dat hebben ze ook op hun website staan, maar dat is nogal vreemd, want de wet is heel duidelijk dat je verzendkosten bij koop via internet terug moet krijgen. Meerdere malen heb ik ze daar per mail op gewezen, maar ik kreeg geen reactie. Hetzelfde aan de telefoon. Ze beloven elke keer dat ze het gaan uitzoeken, wat ze dan niet doen.

Vervolgens heb ik mijn vriend op hoge poten een brief laten sturen waarbij hij aangeeft een rechtzaak te zullen beginnen (hij is advocaat). Meteen krijgt hij wel een reactie met de mededeling dat ze alles al lang betaald hebben incl. verzendkosten. Als hij vervolgens belt met de vraag om dat aan te tonen, krijgt hij weer dezelfde boodschap dat ze het zullen uitzoeken. Natuurlijk volgt daarop weer geen reactie.

Inmiddels is het zo ver dat mijn vriend daadwerkelijk een rechtzaak gaat beginnen. Blijkbaar betaald ponypret liever een paar honderd euro dan dat ze 6 euro terugstorten. Het is voor ons een principekwestie geworden. We kopen een product voor 10 euro bij ponypret en zijn daarbij alleen al 12 euro kwijt aan verzendkosten. Gaat natuurlijk nergens over.

NienSCHaap

Re: Ervaring met ponypret.com?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 17:20

Heb er zeer goede ervaringen mee.
Voor mijn kleine ukkie was het heel lastig om fatsoenlijk spulletje te vinden, leuke spulletje.
Maar gelukkig was ponypret.com de uitkomst, betaling liep goed en kreeg de pakketjes snel binnen.
Nooit geen problemen mee gehad :D