Zadel controleren (breda)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Batlow

Zadel controleren (breda)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-11 11:14

Ik heb mijn pony met met zadel en al overgekocht. Dit zadel is speciaal laten aanmeten vanwege zijn hoge schoft, ik weet niet hoelang hij dit zadel al heeft, maar om de hoeveel tijd moet je je zadel laten controleren of het nog past? En weet iemand misschien een goede in Breda? En hoeveel kost het om te laten controleren?

Angela

Re: Zadel controleren (breda)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 11:28

Laat het zadel in ieder geval eens per jaar nakijken (moet ook af en toe bijgevuld worden), of als je paard minder lekker gaat lopen (door teruggevallen spieren, of juist meer bespiering kan een zadel binnen een maand ineens niet meer goed passen).

Kosten zijn geheel afhankelijk van wie er komt kijken, en of er iets gedaan moet worden.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 11:58

neem eens contact op met Superhorse in Breda. Ze hebben een MSFC zadelpasser in dienst en ze hebben een hele goede service.

Revanches

Re: Zadel controleren (breda)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:25

HAR-->EA-GZ_Diensten

Femkes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 21:23

Hoi, je kan contact opnemen met Saddle-Solutions, deze zit in Valkenswaard, dat is volgens mij maar een klein uurtje rijden naar Breda