Op 12 november hebben wij in Vlaardingen sinterklaasintocht. Sinterklaas komt met de stoomboot aan, waarna hij een tocht maakt op zijn witte paard (naar o.a. stadhuis). Al met al 2 x 40 minuten wandelen (tussen 9.45 en 12 uur).
Een probleem: de vaste schimmel is dit jaar afgekeurd en is naar het paardenrusthuis gegaan. Ons reserveschimmel heeft (helaas) net een blessure opgelopen aan de voet en kan dus ook niet ingezet worden.
Het is natuurlijk hardstikke moeilijk om op zo'n kort termijn een geschikte, brave, schimmel te vinden... maar wellicht weet iemand hier nog een mooie "Americo".
Naast de "vele" winterpenen van de kindertjes, staat er voor het paard een vergoeding tegenover.
Ik heb wel een paard voor u in de aanbieding, maar die is helaas geen schimmel. Hij is licht-beige. Hij is wel erg braaf en houdt van kinderen. Misschien iets voor u als u echt omhoog zit...
sint2011
Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-11 12:09
ja, zo zie je maar... Sint is heel actief hoor haha...
Dank je Lindy voor je aanbod. Licht-beige, is dat heel licht bruin of eerder richting het licht-grijs aan?
LindyH
Geplaatst: 26-10-11 12:23
Zo ziet hij er in november uit: (Zijn kleur wisselt nogal gedurende het jaar.)
Voor meer foto's op kun je mijn hyves kijken (zie profiel). En als je meer info wilt dan hoor ik het wel.
amyz
Geplaatst: 26-10-11 12:26
[quote="LindyH"]Wow! Sinterklaas himself op Bokt! Welkom Sint![quote]
Welkom Sint Kan helaas niet helpen, mijn schimmel is met zn 1,20m iets te klein en met zn 2,5 jaar iets te jong op Sint himself te dragen.. Misschien als pakjespony?
Lieve mensen, het is gelukt! Ongelooflijk, ik heb nog geen drie uur geleden deze post geplaatst en door jullie hulp hebben we voor de Sint een prachtig wit schimmel!
Iedereen hier op Bokt doet zijn best voor Sinterklaas, we willen natuurlijk ook op pakjesavond een gevulde zak vinden Veel plezier met de reserve Americo!