Ik ben ivm omstandigheden op zoek naar een nieuwe stal voor mijn paard. Wie weet nog een leuke pensionstalling in deze regio? Binnenbak niet vereist, wel een goede buitenbak met verlichting, longeerbak, eventueel stapmolen en zoners weidegang?
Iedereen bedankt voor de reacties, ook degene die via pb hebben gereageerd. Het probleem is dat ik afhankelijk ben van een brommer. dus de afstand moet wel te doen zijn. Zomers is dit natuurlijk geen probleem, maar met sneeuw e.d. meer dan 20 min. rijden...
Cissy, waar sta jij dan?
quartel
Geplaatst: 26-10-11 09:09
hahaha cissy staat op de stal die ik je gepb`t had
Als het goed is ken ik er al 4, zitten twee op lakerveld Harley Stables en eentje met arabieren, eentje op de kortenhoevenseweg en eentje op de paralellweg (als ie er nog zit).
Miss_Ice
Geplaatst: 27-10-11 14:53
Dat Harley Stables is niet meer, heet nu Van der Vlist. Woon zelf op Lakerveld maar die met arabieren zou ik niet weten te vinden... Zijn geloof ik wel paar "boeren" die een stalletje verhuren maar ik weet niet of ze daar naar opzoek is?!
Ik heb wel pas een bord zien staan met Dukes Stable erop, nog nooit eerder opgevallen. Weet niet wat dat is, site kan ik niet vinden.....