Ervaringen met Huppa Ruitersport

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TinkerTom

Ervaringen met Huppa Ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-11 21:44

Goedenavond mensen,

Wie van jullie heeft ervaringen met bestellen bij de webshop van Huppa Ruitersport?

Op 26 september heb ik daar een Wintec 500 cair dressuurzadel besteld, ik kreeg de melding al wel dat de levertijd tussen de 4 en 14 werkdagen zou duren dus dat vond ik in eerste instantie niet zo n probleem.
Mail contact ging in eerste instantie soepel,
echter attendeerde ik dat ik dit weekend het zadel echt wel in huis wilde hebben aangezien ik morgen wedstrijd heb en geen goed passend zadel voor mijn paard heb...

dit was geen probleem...

Echter mailde ik na een dag of 16 waar het zadel bleef en er werd mij verteld dat er een communicatie fout was en het zadel rechtstreeks via de fabriek uit duitsland opgestuurd zou worden naar mij...ik zou nog horen wanneer het zadel op de post gegaan was..
na enkele dagen nog geen reaktie dus ik ging weer mailen....

Dit keer kreeg ik een korte reaktie terug dat het zadel onderweg was en ik hem ieder moment kon verwachten....
dit is nu 10 dagen geleden....
dus ik begon hem een beetje te knijpen...

Ik mailde weer met welk bedrijf het zadel verstuurd zou worden maar daar kreeg ik geen reaktie op...
de dagen erna heb ik ook weer getracht mail contact te krijgen maar iedere reaktie bleef uit...

Ook hebben wij al een aantal keer getracht te bellen maar ook hier wordt niet opgenomen...

Meer mensen die onlangs besteld hebben bij Huppa??

Moderatoropmerking:
Sinds oktober 2013 is Huppa een nieuwe onderneming. Gelieve vanaf nu alleen ervaringen van na deze datum delen.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 00:50

Jep, hier. Ik bestel er iig NOOIT meer.
28Juli bestelling geplaatst.
Op de site zeggen ze dat ze je op de hoogte houden, was maar een kleine bestelling (2 halstertjes, 2 touwen en 4bitringen)
Week later gemailt, over meer info. Kreeg nooit een mail terug.
Daarna PB, en kreeg ik antwoord dat het doorgegeven werd en dat ik nog zou horen hoe of wat. :roll:
En later nogmaals gepbt en ook maar een vaag antwoord. Op mail werd sowieso niet gereageerd.

Huppa gebeld om te vragen waar het nou bleef, het was 10 aug. (ook een paar keer moeten bellen want echt snel werd er niet opgenomen)
Het zou de 12e binnen komen en dan gelijk opgestuurd worden naar mij die dag nog.
Inmiddels was het de 22e (!!) en had ik nog niks. Ook niks geen pbtje/belletje/emailtje over hoe of wat.
Dus weer gebelt, en nou daar wisten ze vrij weinig van en ze zouden erachteraan gaan. Heb ook gezegd dat ik het waardeloos vond.
Had niet echt de indruk dat het hun wat uitmaakte want ze zouden me wel terugbellen hoe of wat. is gelukkig ook gedaan want ik was nogal chagrijnig.

Waardeloos dat de klant maar achter hun vodden moet zitten. :n ook geen sorry of een excuus.

Oftewel, als je het kán annuleren, annuleer het maar, of blijf hun 'stalken' want anders kan het nog wel eens veel langer duren.
Voor mij iig geen huppa meer. :n Slechte service als je het al service kan noemen.

NicoleWHS

Re: Ervaringen met Huppa Ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 01:00

Ook ik heb er 1 keer wat besteld en nooit meer.

Na drie maanden had ik mijn bestelling nog niet en toen heb ik het geannuleerd. Daarna kwam de bestelling toch binnen en heb ik het teruggestuurd. Heb nog genoeg rekeningen gekregen van de verzendkosten, maar nooit betaald.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 01:23

ik heb er ook 3 maanden geleden ontzettend veel besteld en betaald ook geen reacties geen telefoon die opgenomen werd en geen spullen ontvangen maar wel mijn geld kwijt, ik kan het niet terug laten boeken omdat het via internet bankieren is gegaan.
ze hebben nu op de site staan dat het via klarna achteraf betalen is maar via klarna kan dat ook niet bij iedereen.
bestel er nooooooooooit meer, ik hoor/lees meer slecht dan goed over huppa.
ik zeg huppa weg ermee!!!!

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 06:55

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 08:24

Ik heb er ook een keer wat besteld, maar doe het ook niet meer.
Had toen laarzen besteld, maar er stonden op de site hele andere maatvermeldingen dan die bij de laarzen klopten. Teruggestuurd, maar moest wel gewoon de verzendkosten betalen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 09:57

Hier ook geen goede ervaringen. Een dekentje gekocht, stond op de site als waterdicht maar ik kreeg gewoon een staldeken opgestuurd, ja die was waterafstotend..... :')
Hier ook nooit meer.

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 10:19

Ik heb mijn zadel destijds ook via hun besteld (ook een wintec die vanuit duitsland zou komen) Bij mij was het allemaal keurig op tijd..
Weet niet welke maten je hebt, maar als je je geld terug krijgt kun je die van mij eventueel wel overnemen, heb hem maar hooguit 5x gebruikt...

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 10:29

Gelukkig heb ik niets besteld, wel een keer gemaild of ze een bepaald zadel op voorraad hadden. Daar kreeg ik wel snel antwoord op, misschien omdat ze mij graag als klant wilden???

Misschien moet je je even bij Wintec Duitsland melden, die hebben vast een goede reden waarom je zadel nog niet is opgestuurd.

PatriciaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 13:37

Ik heb daar een keer een rijbroek besteld.

Ze zouden nog 2 broeken in mijn maat hebben, 2 verschillende kleuren.
Een paar dagen nadat ik de bestelling geplaatst had kreeg ik een telefoontje dat de broek die ik wilde al verkocht was maar dat ze wel die andere konden opsturen. Daar ging ik mee akkoord en na een aantal dagen kreeg ik de rijbroek thuisgestuurt.

Als ik bovenstaande reacties lees denk ik dat ik heel veel mazzel heb gehad dat ik uberhaupt mijn bestelling heb gekregen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 15:29

Ik doe het ook nooit weer. Heb nooit geld terug gekregeven van mijn geretourneerde spullen! Als je zo je geld moet verdienen!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 15:32

1 keer wat besteld. Ik had het binnen enkele dagen in huis.
Misschien was dat nog de tijd van de goede service. Hoor de laatste tijd alleen maar negatieve berichten over Huppa.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 15:57

TinkerTom schreef:
Echter mailde ik na een dag of 16 waar het zadel bleef en er werd mij verteld dat er een communicatie fout was en het zadel rechtstreeks via de fabriek uit duitsland opgestuurd zou worden naar mij...ik zou nog horen wanneer het zadel op de post gegaan was..
na enkele dagen nog geen reaktie dus ik ging weer mailen....

Wintec wordt toch in Australia gemaakt door de firma Bates ???

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 15:59

geen flauw idee...ze vertelde dat het vanuit duitsland verstuurd zou worden, wellicht een leverancier ofzo?

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:08

Ik heb ook slechte ervaringen met Huppa. Had een regendeken en zweetdeken besteld, was begin juli. Geld was gelijk van de rekening afgeschreven (tuurlijk, dat wel!) Maar had geen bevestigingsmailtje van mijn bestelde dekens gerkegen. Ik dacht, zal wel goedkomen. 2 weken later nog niks gehoord, maar even bellen. Waren ze mijn bestelling vergeten en hij zou gelijk op de bus gaan die dag. Week later nog niks gekregen, weer gebeld, kreeg een vaag antwoord, gemaild - geen reactie. Onderhand was ik wel een beetje pissed-off en heb ik nog maar eens gebeld. Toen flink kwaad geworden en toen had ik het spul binnen 2 dagen in huis (Dat is nu 3 weken geleden!). Dus 3 maanden moeten wachten op mijn spul en nu is mijn regendeken ook niet goed waterdicht. Waterafstond is ie, terwijl er echt op de site waterdicht staat.. Dus ik denk dat ik van de week maar even langs ga.. ~~}>

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 16:08

dank je ga ik idd eens doen!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:22

Ik heb wel een goede ervaring. ik heb er 1 keer iets besteld een aantal weken terug, een zadeldrager van pfiff (is verder namelijk nergens te te krijgen behalve bij pfiff zelf :P ) Dat was nog in de tijd net voor de verhuizing, dus nog korting ook nog. voor 12 euro had ik even later mijn zadeldrager keurig verpakt binnen. Ik ahd geen mail meer gehad of iets dat hij verzonden was, maar werd inene gewoon afgeleverd, ook prima.

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 16:26

Ik krijg het idee dat bestellingen met een kleine waarde wel afgeleverd wordt , al dan niet snel of op langer termijn maar bestel je meer en betaal je grotere bedragen dan vinden ze het blijkbaar wel lekker om van te leven ofzo?!
Als ze slim zijn nemen ze heel rap contact met ons op voor ik andere maatregelen moet gaan nemen...
maar dan zijn ze voorlopig ook nog niet van me af...

sieb81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:46

Vorig jaar zomer had ik precies hetzelfde ook met een zadel!!!!
Had met spoed een kunsstof zadel gekocht, deze was op voorraad en zou ik met een week binnen hebben.....heeft bijna 6 weken geduurd!
Uiteindelijk geleverd met de verkeerde boom erbij! Gebeld en gemaild voor de juiste boom, dit zou zsm geregeld worden..... nou ik moet de boom nog krijgen!
Daar bestel ik niets meer!

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 17:34

Tegen dat gelieg kan ik dus niet tegen....liegen dat mijn zadel onderweg is....en dat het rechtsreeks via duitsland komt...
en dan weer dat er een fout is gemaakt...ect...ik hou er niet van...
met eerlijkheid heb ik veel meer geduld dan nu...

Ik heb dochterlief van huppa pb gestuurd of ze zo vriendelijk wil zijn door te geven dat haar ma de mail even nakijkt en vooral even beantwoord.
Morgen gaat er een telefoontje uit naar een advocaat!

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 18:39

Inmiddels ook antwoord gekregen van dochter......... :+ ze was er alleen niet zo van gediend dat ik er mee lastig viel...

nou ik ben er niet zo van gediend voorgelogen te worden dus dat is dan haar probleem... :o

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 18:55

TinkerTom schreef:
Ik krijg het idee dat bestellingen met een kleine waarde wel afgeleverd wordt , al dan niet snel of op langer termijn maar bestel je meer en betaal je grotere bedragen dan vinden ze het blijkbaar wel lekker om van te leven ofzo?!
Als ze slim zijn nemen ze heel rap contact met ons op voor ik andere maatregelen moet gaan nemen...
maar dan zijn ze voorlopig ook nog niet van me af...

Nouja, mijn bestelling was volgens mij minder dan 30,- maar dat duurde ook vrij lang..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:09

Moderatoropmerking:
Let er svp op dat alleen ervaringen uit 1e hand zijn toegestaan op EA. Daarnaast zien we ook graag dat je onderbouwd waarom je positief of negatief over een bedrijf of iemand bent. Dan heeft de TS er namelijk ook echt iets aan.

Fronika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:00

Ik heb er 1 keer wat besteld en had het na een paar dagen al in huis

Bruintje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 13:39

Helaas dus meer mensen met slechte ervaringen. Ik heb in juli o.a. twee losse keelriemen besteld, een bruine en een zwarte. Ik kreeg een mail dat ik een account aangemaakt had, wat ik al had i.p.v. dat er in de mail stond dat ( dit stond wel in het onderwerp) de bestelling verzonden werd. Navraag leverde op dat er een storing was bij Selektvracht? Hier werd ik niet van op de hoogte gehouden.

De zwarte keelriem werd geleverd, samen met de andere spullen in een gammele doos. Het vliegenmasker stak door de kapotte doos naar buiten. De bruine keelriem ontbrak. Hier heb ik weer over gemaild en de keelriemen moesten vanuit Italie komen, half september. Waarom is mij dat niet verteld? Half september heb ik weer gemaild of ik de keelriem nog krijg, er werd gemaild dat die half november verwacht werd. Weer 2 maanden later!

Hier weer contact over gehad, waarom word ik niet op de hoogte gehouden!? Hierna heb ik geen reactie meer ontvangen. Ik ben erg ontevreden over de gang van zaken, over het contact en op de manier waarop ze met klanten omgaan. Ik bestel hier nooit meer!

Iedereen succes met het diep ademhalen en tot 200 tellen! Ik hoop dat jullie je spullen nog allemaal ontvangen..