Een aantal jaren geleden heb ik helaas door problemen in prive situatie tegen mijn gevoel in mijn maatje Jonker moeten verkopen.
Na een jaar kreeg ik van de volgende eigenaar de kans om hem terug te nemen, mijn prive situatie was net veranderd en ik woonde pas sinds kort op mijzelf en was financieel nog niet in staat om hem terug te nemen. op dat moment heb ik de keus gemaakt om geen contact meer te hebben, omdat mijn hart daardoor weer brak.
Nu na 7 jaar heb ik via via een oproep ontvangen van de huidige eigenaar. Het ging niet zo goed met hem en zij vroeg mij om hulp. Zij heeft niet voldoende informatie van de vorige eigenaar gekregen en ik heb haar op weg kunnen helpen hem weer op de been te krijgen. Nu geeft ook zij mij weer de kans om hem terug te nemen. Dit is nu de 3e keer dat hij op mijn pad komt en ik wil hem dolgraag weer terug. Mijn hele hart warmt hier weer van op. Hij is inmiddels 18jaar en moet weer in conditie komen. Hier wil hem graag naar toe werken en ben daarbij op zoek naar een pensionstal die mij hierbij een warm hart toe wil dragen en mij samen met hem wil ontvangen.
Mijn budget reikt helaas niet zo heel ver, maar ik ben genegen om daarin toegemoet te komen dmv helpen op stal (heb veel ervaring) , ik heb een bedrijf in de uiterlijke verzorging waarin ik iets terug kan doen, of iets dergelijks.
Wie wil mij helpen? het liefst in de omgeving van leeuwarden, ivm met vervoerskosten.
- Ik heb geen grote wensen in stalinterieur...
- als het paardje maar een ruim genoeg box heeft,
- een paar uur per dag naar buiten kan,
- niet alleen op stal hoeft te staan
- er gelegenheid is om hem zijn beweging te geven ( hij zal eerst aan de longe weer op conditie moeten komen )
Is er iemand die genegen is om mij tegemoet te komen of is er iemand die informatie voor mij heeft?
Dan zouden jullie mij enorm helpen door even te reageren.
Wil je me helpen, maar ook graag anoniem blijven, dan mag je me mailen naar keepondreaming_@hotmail.com
Vriendelijke groetjes,
Sandra