Stalling gezocht: leeuwarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LoVaLiCiOuS

Stalling gezocht: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 07:35

Hallo mijn naam is Sandra Halbesma.

Een aantal jaren geleden heb ik helaas door problemen in prive situatie tegen mijn gevoel in mijn maatje Jonker moeten verkopen.
Na een jaar kreeg ik van de volgende eigenaar de kans om hem terug te nemen, mijn prive situatie was net veranderd en ik woonde pas sinds kort op mijzelf en was financieel nog niet in staat om hem terug te nemen. op dat moment heb ik de keus gemaakt om geen contact meer te hebben, omdat mijn hart daardoor weer brak.
Nu na 7 jaar heb ik via via een oproep ontvangen van de huidige eigenaar. Het ging niet zo goed met hem en zij vroeg mij om hulp. Zij heeft niet voldoende informatie van de vorige eigenaar gekregen en ik heb haar op weg kunnen helpen hem weer op de been te krijgen. Nu geeft ook zij mij weer de kans om hem terug te nemen. Dit is nu de 3e keer dat hij op mijn pad komt en ik wil hem dolgraag weer terug. Mijn hele hart warmt hier weer van op. Hij is inmiddels 18jaar en moet weer in conditie komen. Hier wil hem graag naar toe werken en ben daarbij op zoek naar een pensionstal die mij hierbij een warm hart toe wil dragen en mij samen met hem wil ontvangen.
Mijn budget reikt helaas niet zo heel ver, maar ik ben genegen om daarin toegemoet te komen dmv helpen op stal (heb veel ervaring) , ik heb een bedrijf in de uiterlijke verzorging waarin ik iets terug kan doen, of iets dergelijks.
Wie wil mij helpen? het liefst in de omgeving van leeuwarden, ivm met vervoerskosten.

- Ik heb geen grote wensen in stalinterieur...
- als het paardje maar een ruim genoeg box heeft,
- een paar uur per dag naar buiten kan,
- niet alleen op stal hoeft te staan
- er gelegenheid is om hem zijn beweging te geven ( hij zal eerst aan de longe weer op conditie moeten komen )

Is er iemand die genegen is om mij tegemoet te komen of is er iemand die informatie voor mij heeft?
Dan zouden jullie mij enorm helpen door even te reageren.

Wil je me helpen, maar ook graag anoniem blijven, dan mag je me mailen naar keepondreaming_@hotmail.com

Vriendelijke groetjes,
Sandra :)
Laatst bijgewerkt door C_arola op 21-10-11 09:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Regio in de titel geplaatst

troi

Re: Stalling gezocht:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 09:32

Ik denk dat het wel aan te raden is om erbij te zetten wat je budget dan wel is.
Veel stallen staan best open voor half-pension, dus dat je een rol speelt bij voeren-binnen en buiten zetten en zelf je stal uitmest maar gratis zul je het niet zo snel vinden ben ik bang, helemaal met huidige hoge hooi/stroprijzen.

3uitenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 14:28

Ga bij boeren/mensen langs bij wie je een paard ziet lopen, een persoonlijke benadering kan enorm goed helpen. Zo vond ik een plekje waarbij ik mn paard gratis mocht neerzetten, als ik voor hen een paard voor hun dochter inreed. Geen stal, maar 24/7 buiten met een schuilstal en in een groepje van 5, 's winters in de bak.
Succes met zoeken!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 18:47

VSW -> EA-GZ

LoVaLiCiOuS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 20:25

Lieve mensen,

Dankje wel voor jullie berichten en lieve tips, dit zal ik zeker meenemen.
Mijn budget reikt helaas niet verder als 100euro per maand.

Horsea.nl, ik heb een reactie terug gestuurd

groetjes sandra

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Stalling gezocht: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 09:36

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal oneliners verwijderd. Reacties in de trant van "VP?", "Mag ik de vraagprijs?", "Mag ik een foto zien?", "Je hebt een PB.", "Stipje" of "Dezelfde vraag." of "Ruil je ", zijn verwijderd. Als je bijvoorbeeld de vraagprijs wilt weten of meer foto's wilt zien, dan kun je zelf een PB sturen aan de betrokken bokker. Het is niet nodig om te melden dat iemand een pb heeft. Dat ziet diegene vanzelf. Wil je het topic graag bewaren, dan kun je jezelf abonneren op het topic of de bookmark-functie gebruiken. Ook kun je zelf een stipje in het topic zetten door op de index op het icoontje voor het topic te klikken. Voor meer informatie, zie de regels van EA en de Help van Bokt.